رقابت تنگاتنگ مادران در اینستاگرام برای زیباتر جلوه دادن ظروف ناهار کودکانشان

آیا تمام خانواده ها وقت و امکان تهیه چنین ظرف های متنوع غذایی را دارند؟

رقابت تنگاتنگ مادران در اینستاگرام برای زیباتر جلوه دادن ظروف ناهار کودکانشان

برای بسیاری از کودکان وعده ناهاری که در مدرسه می خورند، بسیار حیاتی است. از ساندویچ کره بادام زمینی گرفته تا انواع و اقسام ساندویچ هایی که با خودشان به محل تحصیل می برند همگی برای این قشر جذابیت خاصی دارند. اما در این مورد خاص باید از بسته های ناهاری که بنتو (bento) برای بچه های مدرسه فراهم می کند، تشکر کنیم چرا که تنها بسته ای برای ناهار خوردن نیستند بلکه می توان گفت که آثاری هنری و خوردنی را می توان داخل آنها طراحی کرد.

والدین عمدتا استرس فراوانی را برای آماده کردن ناهار کودکان شان متحمل می شوند. شاید دیدن این بسته ها بتواند به آنها ایده هایی بدهد.

بسته های خلاقانه ای که عمدتا توسط مادران برای کودکانشان طراحی شده را در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام می توان پی گیری کرد. این بسته ها با عناوینی مختلفی یافت می شوند و خبرهایی نیز در این رابطه در رسانه ها به انتشار در آمده و این روزها بازار داغی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.

در ادامه با مطالعه متون و ملاحظه تصاویر و توضیحات مربوط به آن می توانید از حال و هوای این روزهای بسته های ناهار کودکان نقاط مختلف جهان در فضای اینستاگرام باخبر شوید:

1
بله این ظرف ناهار با آن کاغذهای قهوه ای که به دور ساندویچ کودکان در گذشته پیچیده می شد، تفاوت های عمده ای دارد.
2
بسیاری از این ظرف های غذا که در آنها بخش های مختلف از هم جدا شده اند، به سبک ظرف های بِنتوی ژاپنی است.
3
با چک کردن هشتگ هایی چون”#KidsBento” و یا “#CuteLunch” هزاران هزار شکل و طرح از انواع ظرف های ناهار کودکان با ساندویچ ها و خوردنی های دیگر قابل مشاهده هستند.
4
این کار اکنون به صورت مُد و در ظرف های بِنتو در شبکه اجتماعی پینترست نیز به تعداد انبوه وجود دارند.
6
عمده میوه هایی که در این ظرف های ناهار به کارگرفته شده اند، انگور و توت فرنگی هستند که با چشم های پلاستیکی به شکل افراد مختلف درآمده اند.
7
حتی برای تزئین این ظرف های غذا، مغازه هایی مانند «بنتو باز» وجود دارند که وسایل مخصوص چنین تزئیناتی را می فروشند.
8
میسی مادر دختری به نام پِیتون، پس از بازگشت از سر کار آن هم کار تمام وقت، شروع به آماده کردن ظرف ناهار دخترش می شود و مدام پست هایی از این ظرف های غذا را به اشتراک می گذارد.

9
میسی در مصاحبه ای با تی آی می گوید ایده ی شکل ظاهری ظرف ناهار دخترش را در طول روز و با فکر کردن به شخصیت وی به دست می آورد.
10
او ادامه می دهد همین که لبخند را روی لبان دخترم می بینم برای ام کافی است و این مرا بسیار شاد و راضی می کند.
11
البته تمام افرادی که چنین ظرف هایی را می بینند احساس خوبی از دیدن آنها پیدا نمی کنند.
12
یکی از افرادی که در زیر این پست ها نظر خود را نوشته می گوید اینکه ظرف غذای دخترم در طول هفته را چگونه پر کنم، واقعا برایم معضل بزرگی است.
13
وی می گوید آیا واقعا تمام مادرها چنین ظرف هایی را برای کودکانشان فراهم می کنند؟ من به زحمت فرصت می کنم که حتی یک ساندویچ ساده برای دخترم آماه نمایم.

14

15
یکی از مادران در مورد این بسته های غذایی می گوید، به نظر می رسد مادرانی بهتر از من وجود داشته باشند که برای ناهار کودکانشان، تصاویری از شخصیت های مورد علاقه فرزندان شان را روی ساندویچ هایشان طراحی کنند. تصاویر کارتونی از کمپانی هایی چون دیزنی که در میان کودکان طرفداران زیادی هم دارد.

16

17
یکی از مادران در مورد چنین ظرف هایی ناهاری می گوید که این کاری که به صورت مُد هم درآمده می تواند در بسیاری از مادران احساس شکست و سرخوردگی را به وجود می آورد.
18
یکی از کاربران هم از مردم خواسته است که به همان ظرف های قدیمی و ستنی بازگردند.

19

منبع: techinsider
بدون نظر

ورود