کشف “منطقه ای مشابه” در مریخ و زمین

آیا مریخی ها به زمین آمده اند؟

کشف “منطقه ای مشابه” در مریخ و زمین

همواره فرضیه های گوناگونی درباره بیگانگان (آدم فضایی) و وجود آنها مطرح شده است؛ یکی از این فرضیه ها تاکید دارد در زمان وقوع جنگ فضایی، ساکنین مریخ مجبور شده اند سیاره خود را ترک و به زمین پناه بیاورند. اخیرا شواهدی بدست آمده است که شاید صحت این فرضیه را تقویت کند.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس امروز در نسخه اینترنتی خود با انتشار ویدویی نوشت: کاربری به نام تایلر  اخیرا در یوتیوب ویدئویی منتشر کرده که در آن به دو منطقه یکسان و شبیه به هم در زمین و مریخ اشاره شده است.

38a0c5d400000578-3799328-image-a-6_1474413559714

تصویر سمت چپ مربوط به مقبره ای در ژاپن با مختصات ۳۶° ۷’۴۵.۶۴″N و ۱۳۹°۲۸’۵۲.۹۵″E (بر روی Google Earth) است. مقبره ای که گفته می شود قدمتش به دوران کوفون باز می گردد.

تصویر سمت راست اما بنایی کاملا مشابه در سیاره مریخ است. منطقه ای با مختصات ۳۶° ۷’۴۵.۶۴″N و ۳’۵۷.۰۷″N 92° ۴’۱۳.۲۲″E بر روی Google Mars.

دو مختصاتی که کاربران یوتیوب به راحتی می توانند هر دوی آنها را پیدا کنند.

تایلر در این ویودئو و با به تصویر کشیدن این دو ساختار شبیه به حفره کلید در مریخ و زمین تاکید می کند: موجودات فرازمینی با مهاجرت به زمین در شکل گیری تمدن ژاپن باستان نقش داشته اند.

ادعایی که البته ناسا (سازمان هوا فضای آمریکا) آن را قویا رد کرده و در توضیح این ویدئو اعلام کرده است: آنچه در مریخ دیده می شود، تپه ای شنی است که بر اثر فعل و انفعالات طبیعی و به شکلی کاملا طبیعی شکل گرفته.

تایلر در این ویدئو با اشاره به شباهت های این دو بنا با تاکید بر مختصات جغرافیایی مدعی می شود: هر دو ساختار در منطقه ای بسیار متروک و دشت هایی عاری از پوشش شکل گرفته اند.

از سوی دیگر شکل این دو بنا از اطراف و پایین، بسیار شبیه به یکدیگر است.

تصویر Google Earth از مقبره مورد نظر در ژاپن
تصویر Google Mars از مختصات ارائه شده در مریخ

گفته می شود مقبره باستانی ژاپن موسوم به “تپه های کهن” یکی از استراحت گاه های خاندان سلطنتی بین قرون سوم تا هفتم بوده است. شهرت ساختاری این مقبره ها به خاطر شباهتشان به حفره کلید است. ساختاری که در بالا به شکل دایره بوده و در پایین به شکل خطوطی صاف با زاویه ای مشخص امتداد پیدا می کند.

38a08f2f00000578-0-image-m-31_1474412612263

اما ناسا برغم تایید شباهت های بسیار در این در این دو بنا، یکسان بودن آنها را رد کرده و همچنان بر وجود نداشتن موجودات فرازمینی در کره زمین تاکید دارد.

منبع: Daily Mail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • تا خرداد ۲۰, ۱۳۹۷

    دلیل واقعی این اشتباه این است که اساسا همه ی تصاویر مریخ در زمین گرفته شده.