کیف دستی یک دلاری که از یک گربه درست شده است

کیف دستی یک دلاری که از یک گربه درست شده است

۷ سال پیش، «کِلِر هابس» گربه مرده ای را در نزدیکی جاده پیدا می کند. وی آن را در فریزر قرار می دهد و به مدت سه ماه در آگهی های حیوانات خانگی گمشده به جستجو برای پیدا کردن صاحب گربه ادامه می دهد. بعد از آن خانم هابس تصمیم می گیرد از بدن گربه نهایت استفاده را ببرد و با استفاده از پوست آن یک کیف دستی می سازد. حالا وی تصمیم گرفته اثر خود را به فروش برساند.

https-%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fcard%2fimage%2f216842%2fcatbird2-w600

خانم هابس ۱۵سال در زمینه تاکسیدرمی حیوانات فعالیت داشته و ۷ سال پیش این کیف را در یک نمایشگاه قرار داده است. قیمت واقعی این کیف، ۱۰۲۷ دلار برآورد می شود.

کیف گربه ای به طرز ناباورانه ای جنجال به پا کرد. بسیاری این شخص را به سوء استفاده از حیوانات مرده و عدم احترام به آن ها متهم کردند. آن ها چنین کاری را نوعی استثمار می دانند. خانم هابس که خود از دو سگ نگه داری می کند، در این رابطه گفته است: “من حیوانات را برای اهداف کار خود از بین نمی برم و همواره از آن هایی که بر اثر تصادف در جاده ها کشته شده اند بهره می گیرم.”

بر اساس گزارش خبرگزاری «BBC»، هنگامی که این هنرمند با اعتراضاتی از سوی مردم در صفحه اینترنتی مزایده رو به رو شده، تصمیم گرفته قیمت شروع مزایده را به تنها ۱ دلار کاهش دهد تا ثابت کند قصد ندارد از پوست گربه سوء استفاده نماید. وی در نهایت موفق شده کیف خود را با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش برساند.

کارهای این هنرمند تنها به یک گربه ختم نمی شود. وی در فروشگاه خود با استفاده از ترکیب حیواناتی مانند پرنده ها و گربه ها، مجسمه هایی پدید آورده که بیش از ۳۰۰۰ دلار قیمت دارند.

https-%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fcard%2fimage%2f216844%2fcatbird-w600

مجسمه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بیش از ۷۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

https-%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fcard%2fimage%2f216846%2funicorn-w600

منبع: mashable
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود