دختر بچه بی جان بعد از ۳۰۰ سال چشمان خود را باز کرد [تماشا کنید]

دختر بچه بی جان بعد از ۳۰۰ سال چشمان خود را باز کرد [تماشا کنید]

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، دختر بچه ای مقدس که ۳۰۰ سال پیش توسط پدرش به قتل رسیده، به یک توریست چشمک می زند. فردی که در حال بازدید از کلیسای جامع گوادالاخارا بوده، تصمیم گرفته از این جسد فیلم برداری کند که ناگهان «سانتا اینوسنشیا» ی بی جان بعد از گذشت قرن ها چشمان خود را باز می کند. این جسد با استفاده از موم نگه داری می شده و در آن لحظه کاملا به دوربین زل زده است.

ویدیوی تهیه شده از این دختر سفید پوش، بیش از ۶۰۰ هزار با در شبکه های اجتماعی مورد بازدید قرار گرفته و بحث ها درباره واقعی با غیر واقعی بودن آن ادامه دارد.

یکی از کاربران در این رابطه می گوید: “مشخص نیست که چرا این گونه فیلم ها همواره با بدترین دوربین ها و پایین ترین کیفیت ممکن تهیه می شوند. به علاوه، نور مناسب برای مشاهده بهتر ماجرا نیز وجود ندارد و دوربین در جای خود ثابت است.”

فردی دیگر در این رابطه نوشته است که شیطان قصد داشته ما را غافیگیر کند. افسانه «سانتا اینوسنشیا» داستان دختری را روایت می کند که بعد از ایجاد ارتباط ربانی، توسط پدرش به قتل می رسد. بر اساس شنیده ها، پدر وی او را از گرویدن به آیین کاتولیک منع می کند، اما دختر بچه تسلیم نمی شود و توسط یک راهب به این دین می پیوندد. با این حال هنگامی که وی به خانه باز می گردد، مورد حمله پدرش قرار گرفته و توسط چاقو کشته می شود.

جسد دختر بچه بعدها به کلیسای جامع منتقل می شود که نشان از علاقه او به آیین مسیحیت کاتولیک بوده است. در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی حیرت آور این ماجرا را تماشا کنید.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • حسین مهر ۵, ۱۳۹۵

    چه مسخره.
    سر کاری تا چه حد؟