۹۷ درصد اجناس نمایندگی های برندهای خارجی تقلبی هستند

۹۷ درصد اجناس نمایندگی های برندهای خارجی تقلبی هستند

حتما پیش آمده است که به یکی از نمایندگی های برندهای خارجی کفش و پوشاک بروید و در بازدید از اجناس متوجه شوید، هیچ یک از کالاها اصل نبوده و یا اصطلاحا “fake” هستند. امروز یکی از مسئولان عرصه پوشاک کشور با تایید این موضوع گفت: ۹۷ درصد اجناس موجود در نمایندگی های برندهای خارجی در کشور “fake” ند.

سعید حسین زاده در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه بطور میانگین تنها ۳ درصد اجناس موجود در اینگونه نمایندگی ها اصل هستند، خاطر نشان کرد: کشور چین به وفور همه برندها را تولید می کند و با سفارش یک کفش یا لباس، آن را با برند مربوطه و در قیمت های مختلف می تواند برای سفارش دهنده تهیه کند.

وی درباره فعالیت نمایندگی برندهای جهانی پوشاک از طریق قرارداد رسمی با برند اصلی یا با یک واسطه به دلیل وجود تحریم ها، اظهارکرد: ما از ابتدا با این موضوع مخالف بودیم، چراکه به هر حال فروشنده ای که می خواست محصول خود را از دوبی بیاورد، یک نامه به عنوان فاکتور از فروشنده دریافت می کرد و عملا با گرفتن یک کاغذ بر اصل قضیه سرپوش می گذاشت.

عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک افزود: برای فروشنده خارجی هم که می خواهد جنسش را بفروشد کاری ندارد که یک فاکتور تحت عنوان فروش پوشاک یک برند به خریدار بدهد.

حسین زاده با بیان اینکه اکنون برندها مشکلی برای گرفتن نمایندگی ندارند، ادامه داد: در حال حاضر هیچ کدام از برندها نگفته اند که ما نمی توانیم نمایندگی بگیریم و برای این کار ثبت نام کرده اند که قرار است این کار انجام شود.

این عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه صنعت نساجی و پوشاک، صنعت نیمه دوم سال است، تصریح کرد: اگر زودتر این طرح اجرایی نشود، تولیدکننده ما که اکنون درگیر رکود است به مشکل می خورد و امیدواریم با این طرح آن هایی که واقعا برند اصلی هستند، نمایندگی خودشان را داشته باشند و آن هایی که نیستند هم فضا را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محسن مهر ۱۵, ۱۳۹۵

    متاسفانه کیفیت محصولات فوق العاده پایینه