به دنیا آمدن نوزادی نادر که همانند انسان های ۸۰ ساله به نظر می رسد

به دنیا آمدن نوزادی نادر که همانند انسان های ۸۰ ساله به نظر می رسد

به تازگی نوزادی متولد شده که همانند پیرمرد های ۸۰ ساله به نظر می رسد. این پدیده نادر همه را متعجب ساخته و فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» با بازی «برَد پیت» را به ما یادآوری می کند. این مخلوق عجیب، سه روز پیش در بیمارستان ناحیه «ماگورا» ی کشور بنگلادش متولد شده و از بیماری نادری به نام «پروگِریا» رنج می برد. این سندروم باعث می شود که چین و چروک های زیاد بر روی صورت ظاهر گردد. بدنِ تحلیل رفته و چشمان پف کرده هم از دیگر عوارض آن هستند که همگی از علائم پیری به شمار می روند.

پزشکی که نوزاد نادر را به دنیا آورده در این رابطه می گوید: “این بچه همانند دیگر نوزادان به دنیا آمده نیست و نشانه های پیری مانند چین و چروک و بافت خشن پوست در آن دیده می شود.”

pay-a-baby-boy-who-was-born-with-a-condition-called-progeria-in-bangladesh-w600

والدین این نوزاد از به دنیا آمدن آن خوشحال هستند. «بیسواجیت پاترو» پدر وی است و با خوشحالی می گوید: “ما تنها می توانیم خدا را شکر کنیم. هیچ دلیلی برای ناراحتی از به دنیا آمدن پسرم وجود ندارد. ما باید آن را همان گونه که هست قبول کنیم و از آمدن فرزند پسر به خانه استقبال کنیم.”

pay-a-baby-boy-who-was-born-with-a-condition-called-progeria-in-bangladesh-1-w600

pay-a-baby-boy-who-was-born-with-a-condition-called-progeria-in-bangladesh-2-w600

والدین این نوزاد حسابی سرشان شلوغ است و افراد زیادی مانند بستگان، همسایگان و حتی مردم دهکده های اطراف، برای دیدن آن صف کشیده اند. آن ها از این مسئله راضی و خشنود هستند و از میهمانان به گرمی استقبال می کنند.

pay-a-baby-boy-who-was-born-with-a-condition-called-progeria-in-bangladesh-3-w600

پزشکان برای سلامت نوزاد (در حال حاضر) به این خانواده اطمینان داده اند. هنوز مشخص نیست که چه راه هایی برای درمان این سندروم باید در نظر گرفته شوند. خانواده بنگلادشی امیدوارند پسرشان بتواند رشد کند و به فردی سالم تبدیل شود.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود