خانه مثلثی شگفت انگیزی که در لبه یک صخره ساخته شده است

خانه مثلثی شگفت انگیزی که در لبه یک صخره ساخته شده است

همانطور که احتمالا می دانید، خانه های زیادی با معماری و فضای عجیب در سراسر دنیا وجود دارند. این اماکن معمولا برای اهدافی خاص مانند جلب گردشگر و یا به نمایش گذاشتن هنر و توانایی معمار ساخته می شوند. ظاهر آن ها قابل مقایسه با دیگر خانه ها نیست و به نوعی می توان این خانه ها را شاهکارهای هنری نامید. خانه سبز در اتریش، خانه های موازی در پرو، خانه ای مجهز به ۷۲ پنل خورشیدی و خانه رودخانه ای در انگلیس، از جمله زیباترین و جالب ترین خانه ها در سراسر جهان هستند.

در این میان، خانه ای شگفت انگیز در شهر هامبورگ وجود دارد که می تواند بازدید کنندگان را حیرت زده کند. معماری به نام «ماتیاس آرندِت» آن را ساخته و نام «خانه صخره ای مثلثی» را برای اثر هنری اش برگزیده است. این مکان که پروژه داخلی شرکت «Lichtecht» به شمار می رفته، سقفی مثلثی شکل دارد و هر چهار جهت آن با شیشه پوشیده شده است. نمای بیرونی خانه مثلثی بسیار شگفت انگیز است و نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

نورپردازی خانه نیز فضایی صمیمی و دلگرم کننده را ایجاد می کند. در ادامه تصاویری از خانه مثلثی قرار داده شده، بنابراین توصیه می کنیم به تماشای آن ها بنشینید.

3

4

1-1

2

5

6

منبع: designtaxi
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود