لامپ های کاغذی؛ الهام گرفته از اشکال حیوانات

تنوع ایده، رنگ و طرح

لامپ های کاغذی؛ الهام گرفته از اشکال حیوانات

ایده اولیه ساخت چنین آثاری، سال گذشته و زمانی که هیوگو می خواست همسرش ترازا را با دو الگوی کاغذی متعجب و به اصطلاح رایج سورپرایز کند، شکل گرفت. یعنی همان ایده ساخت لامپ های کاغذی به اشکالی چون پنگوئن و جغد و همین ایده، آغازی برای سایر مدل های کاغذی شد که از کاغذهای کمپانی دی ای وی (DIY) در ساخت آنها استفاده گردید.

سپس ایده ها و طرح های جدیدتری شکل گرفتند و مورد آزمون و خطا قرار گرفتند و این فرم هایی که در پس هر کدام از آنها تفکراتی وجود داشت، در قالب حیوانات متنوع شکل گرفتند. ماحصل این خلاقیت، مجموعه ای شد که در روزهای نخست مهرماه امسال از آنها رونمایی شد.
ایده نخست، الهام گرفته از همان اوریگامی یا هنر تا کردن و شکل دادن به کاغذ بود. قرار گرفتن چنین اشکال و فرم هایی در هنگام شب و نوری که از لامپ داخل آنها بیرون می زند، در گوشه و کنار فضاهای خانه، چشم نواز است.
در ساخت این اشکال، کاغذهایی با بهترین کیفیت و وزن ۱۶۰ گرم، در رنگ های متنوع استفاده شده که با تلفیق با نور، زیباتر هم به نظر می رسند.

لامپ های کاغذی معروف به «جغد» همان طور که گفته شد، از بسته کاغذهای دی ای وی در ساخت آنها استفاده شده و نیاز به وسایل دیگری هم دارد که مسلما در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته اند. این لامپ های کاغذی می توانند برای هدیه دادن هم گزینه خوبی به شمار روند.

شفق قطبی نام این جغدهاست که از میان چشمان نافذ و براق و از جایی که در آن گذاشته شده اند به شما نگاه می کنند

1

2

لاک پشت هایی به نام های فریدا و فِرِد که آرام در زیر لاک هایشان راه می روند

3

4

این هم کلونی پنگوئن هاست 

5

امپراطور پنگوئن های این مجموعه در قالب یک چراغ ایستا طراحی شده و منقار خود را به مخاطبانش نشان می دهد

6

7

آلبرتو، طوطی است که امکان دارد این حس را به شما می دهد که می خواهد چیزی را تکرارکنان بگوید

8

9

10

11

انتخاب رنگ ها

12

و ترکیبی از اشکال کل مجموعه 

9

بدون نظر

ورود