خداحافظی دمی لواتو از دنیای موسیقی: من آدم این عرصه نیستم

ترک خوانندگی در سال 2017

خداحافظی دمی لواتو از دنیای موسیقی: من آدم این عرصه نیستم

دمی لواتو، بازیگر و خواننده آمریکائی امروز اعلام کرده که قصد دارد در سال ۲۰۱۷ میلادی از دنیای موسیقی و هنر فاصله بگیرد. این هنرمند ۲۴ ساله این تصمیم عجیب را به دنبال انتقادهای شدیدی که پس از اظهارنظرش در مورد «تیلور سوئیفت» دریافت کرده بود، گرفته است.

لواتو به رسانه ها گفته که با اشتیاق فراوان منتظر فرارسیدن سال جدید است تا از دنیایی که به آن تعلق ندارد، خداحافظی کند. او همچنین بیان داشته که روحیاتش با این فضا جور نیست و به نظرش شهرت های این چنینی اصلا ارزش ندارند. در عوض، تصمیم دارد در امور خیریه به فعالیت های خود ادامه دهد.

لواتا چندی پیش در مورد موزیک ویدئوی Shake It Off تیلور سوئیفت گفته بود که خواننده این آهنگ قصد توهین کردن به «کیتی پری» را دارد. همچنین در مورد ویدئوی squad خواننده یاد شده نیز نظرات خوبی نداشت که با انتقاد شدید کاربران توئیتر  مواجه گشت. اما از موضع خود کوتاه نیامده و در شبکه های اجتماعی اعلام نمود که به هیچ عنوان از سوئیفت و گومز عذرخواهی نخواهد کرد.

در آخر هم بگوئیم که سوئیفت در رابطه با اظهارات دمی گفته که وی نظرات «غیرضروری»ای را بیان داشته و احتمالا به تیم زنانه آنها حسادت می کند.

منبع: thesun
یک نظر

ورود