بلعیده شدن سگ خانگی توسط یک مار پیتون ۶ متری [تماشا کنید]

بلعیده شدن سگ خانگی توسط یک مار پیتون ۶ متری [تماشا کنید]

فردی که به دنبال سگ خانگی اش می گشت، آن را در دهان یک مار پیتون ۶ متری پیدا نمود. «کلومپان کیِوان» ساعت ۳ نیمه شب به وقت محلی از پله ها پایین آمده تا سگش را پیدا کند که با این صحنه وحشتناک مواجه شده است. وی بلافاصله با مراکز امداد تماس گرفته و آن ها نیز با تجهیزات مارگیری در محل حاضر شده اند. هنگامی که آن ها سعی کرده اند به جانور نزدیک شوند، مار برای فرار سگ نگون بخت را از دهانش به بیرون پرتاب کرده است.

pay-klomphan-khiewwan-found-her-dog-fino-half-eaten-by-a-python-1-w600

pay-klomphan-khiewwan-found-her-dog-fino-half-eaten-by-a-python-w600

بر اساس گزارش ها، مار بعد از به دام افتادن به طبیعت بازگشته، اما سگ بیچاره نتوانسته از مهلکه نجات پیدا کند و جانش را از دست داده است. خانم کلومپان هنگامی که سعی داشته بخوابد، صدای زوزه سگش را می شنود اما به آن محل نمی گذارد.

pay-klomphan-khiewwan-found-her-dog-fino-half-eaten-by-a-python-2-w600

pay-klomphan-khiewwan-found-her-dog-fino-half-eaten-by-a-python-3-w600

حادثه دردناکی که در تایلند رخ داده است، چندان هم بی سابقه نیست. ۲ سال پیش نیز در استرالیا، سگی به نام «تایگر» توسط یک مار پیتون بلعیده شده بود. صاحبان او هنگامی که جسد تکه تکه شده مار را دیدند، متوجه رخ دادن این ماجرا شدند.

pay-klomphan-khiewwan-found-her-dog-fino-half-eaten-by-a-python-4-w600

pay-klomphan-khiewwan-found-her-dog-fino-half-eaten-by-a-python-5-w600

آقای فرانسیس بِکویس بعد از استشمام بوی نامطلوب، توانست مار پیتون را در حیاط خانه اش پیدا نماید. وی هنگامی که سعی داشته جانور را جا به جا کند، متوجه شده سگ خانگی اش که سه روز ناپدید شده بود، توسط این پیتون بلعیده شده است. در ادامه می توانید ویدیویی در رابطه با این ماجرا تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود