جنون در خیابان های تهران؛ راننده وانتی که با تمامی خودروهای یک کوچه تصادف کرد [تماشا کنید]

جنون در خیابان های تهران؛ راننده وانتی که با تمامی خودروهای یک کوچه تصادف کرد [تماشا کنید]

ممکن است حوادث زیادی در طول روز رخ دهد، اما اتفاقی که قصد داریم به آن بپردازیم، بسیار عجیب و غیر قابل باور است. ویدیویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، یک وانت پیکان را نشان می دهد که به صورت دیوانه وار در یکی کوچه های باریک تهران رانندگی می کند. به نقل از شاهدان عینی و رسانه های اجتماعی، وی ظاهرا قصد داشته از دست طلبکارانش فرار کند.

فرد بی ملاحظه به صورت وحشتناکی رانندگی می کند و به قدری هول بوده که با تمام ماشین های کوچه تصادف می کند. همانطور که در ادامه خواهید دید، وی نزدیک بوده چند نفر را نیز زیر کند و به کشتن دهد. هنوز جزئیات این ماجرا مشخص نیست و از تلفات احتمالی نیز اطلاعاتی نداریم. پیشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا جزئیات ماجرا برایتان روشن گردد.

به روز رسانی: این اتفاق ظاهرا در محله قیطریه رخ داده است. فرد متخلف توسط مردم متوقف شده و به کلانتری تحویل داده می شود. راننده وانت ادعا می کند که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ آن را تعقیب می کرده اند. طبق اعلام پلیس، وی باید خسارت تمام ماشین ها را پرداخت کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • علی مهر ۲۱, ۱۳۹۵

    این آدم باید بستری شه. خسارت حداقله. برا جامعه خطرناکه. اگه جلوش رو نمیگرفتن، احتمال کشتن آدم هم بود. نمی فهمم چرا تفهیم اتهام نمیشه.