«عشق تخم مرغی»؛ عنوانی برای عروسک های نمدی

«عشق تخم مرغی»؛ عنوانی برای عروسک های نمدی

حتما در مورد نیمه گمشده انسان ها شنیده اید که گفته می شود هرکسی در این دنیا یک یا چند نیمه گمشده دارد که با یافتن او می تواند مفهوم واقعی عشق را درک کند.

این مقوله در همه اعصار تاریخی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هنرمندان و نویسنده ها با توجه به آن و همچنین با تاکید روی مبحث عشق، آثار و داستان های جالب توجهی خلق کرده اند. به طور مثال می توان به کتاب «بریدا»ی پائولو کوئیلو اشاره نمود که در آن دختری به نام بریدا پس از دیدن کارت های تاروت به جادوگری علاقه مند شده و برای یادگیری این دانش نزد مردی که در یکی از روستاهای اطراف محل اقامت وی زندگی کرده می رود و به تدریج متوجه می شود که آن جادوگر، نیمه گمشده اوست.

همین موضوع برای یک هنرمند اوکراینی به نام «هانا دوهان» نیز جذابیت زیادی داشته به طوری که با استفاده از نمد به تولید عروسک های کوچک و جالبی اقدام نموده که نماد عشق و آغوش هستند.

جدیدترین اثر وی نیز «عشق تخم مرغی» نام دارد و در واقع عروسک های نمدی از دو نیمه تخم مرغ هستند که دست و پاهای کوچکی داشته و وقتی یکدیگر را در آغوش می گیرند، یک تخم مرغ واحد را شکل می دهند.

این عروسک ها، خوراکی های دیگری همانند گوجه فرنگی، آووکادو، موز و قارچ را هم شامل می شوند که می توانید تصاویر آنها را در ادامه مشاهده کنید.

0

2

3

4

5

6

7

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Ali Ghanbari مهر ۲۳, ۱۳۹۵

    وای قربون خلقت خدا ببینید واقعا همینطوری از وسط نصف کنی یکی میشه مونث یکی مذکر هسته و زده هم میشه بچه