ویدئویی جالب و زیبا که سوختن سیگار را به شکلی متفاوت به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ویدئویی جالب و زیبا که سوختن سیگار را به شکلی متفاوت به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ضررها و عواقب ناشی از کشیدن سیگار، همه روزه و در بسیاری از رسانه ها به همگان گوشزد می شود. امروزه در هر فرصتی این مقوله مورد توجه قرار می گیرد و بیشتر ما اطلاعات کافی در این زمینه را داریم. تقریبا همه می دانند که سیگار چه پیامدهایی برای بدن ما خواهد داشت. به همین دلیل، این بار قصد داریم از دریچه ای متفاوت به موضوع نگاه کنیم.

اگر مضرات آن را در نظر نگیریم، سوختن و آتش گرفتن این لوله پردود می تواند جالب توجه باشد. شاید بهتر است به جای کشیدن آن و به خطر انداختن سلامتی خود، آن را بسوزانید و واکنش جالب به وجود آمده را نظاره گر باشید. این کار شکل جالبی به سیگار می دهد و در نهایت نیز آن را به خاکستر تبدیل می کند. فیلم برداری ویدیوی زیر، بسیار استادانه انجام شده و سوزانده شدن سیگار را با نهایت دقت به تصویر کشیده است.

پیشنهاد می دهیم ویدوی زیر را از دست ندهید و به تماشای آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • کوشا اسفند ۱۵, ۱۳۹۸

    الان مثلا میخواستید بگید که سیگار ضرر داره!؟؟بابا ول کنید این مسخره بازی هارا ،کسی که سیگار میکشه از عوارضشم با خبره و به ما هیچ ربطی نداره.،درضمن من خودمم سیگاری ام و همیشه سیگار میکشم.

  • بیژن اسفند ۱۵, ۱۳۹۸

    با دیدن این کلیپ حوس کردم برم یک پاکت سیگار بکشم خخخخخ اخه سیگار خیلی آرامش میده و به غیر از نیکوتین که آرام بخشه به سیگار ی که درحال سوختن نگاه کنی بازم احساس آرامش میکنی.