M&M برای نخستین بار و پس از ۷۵ سال اسمارتیزهایش را با طعمی جدید تولید می کند

M&M برای نخستین بار و پس از ۷۵ سال اسمارتیزهایش را با طعمی جدید تولید می کند

شکلات شیری، بادام زمینی و کره بادام زمینی، لذیذترین و محبوب ترین طعم های اسمارتیزهای ام اند امز محسوب می شوند که در سراسر جهان طرافداران بیشماری دارند. اگر شما هم جزو دوستداران این خوراکی خوشمزه هستید باید این نوید را بدهیم که کمپانی سازنده اش، طعم جدید کاراملی را هم به فهرست مزه های مختلف این اسمارتیزها اضافه کرده است.

برای اولین بار در طول تاریخ ۷۵ ساله این برند، کمپانی تولید کننده تصمیم گرفته تا یک طعم جدید و کاراملی را به مزه های این خوراکی بیفزاید. مزه کاراملی M&M’s بزرگ تر از نمونه های معمولی است و مغز کاراملی دارد که با یک لایه شکلات شیری و یک لایه رنگی ترد و کرانچی پوشانده شده است.

1

با حضور نمونه کاراملی، دسته بندی M&M’sها به چهار افزایش یافته و گزینه نرم و جویدنی هم به آنها اضافه شده. سه نمونه پیشین شامل کریسپی (چوب شور)، نرم (شکلات تلخ و شیری) و آجیلی (بادام زمینی) بودند.

تا پیش از ارائه اسمارتیز کاراملی، کمپانی طعم هایی همانند نعناع و آجیل را به این شکلات های ریز اضافه می کرد اما نمونه جدید در واقع یک مغزی تازه با طعمی جدید است که قبلا شاهد آن نبوده ایم. به این لحاظ، این حرکت کمپانی مارس را می توان یک انقلاب و نوآوری ارزشمند برشمرد.

2

هانک ایزو، معاون بخش تحقیق و توسعه شرکت شکلات سازی مارس در این رابطه بیان داشته که این کمپانی همیشه در اندازه، رنگ، شکل و بافت اسمارتیزها تنوع ایجاد می کرده اما تولید نمونه کاراملی که حالت جویدنی نیز دارد از جمله حرکات منحصر به فرد مارس در سال های اخیر بوده.

بد نیست بدانید که M&M’sها نخستین بار در زمان جنگ جهانی دوم تولید شدند که برای سربازان، اسنک بسیار مناسبی به شمار می رفتند زیرا به جای آب شدن در دست، در دهان آب می شدند.

3

همچنین اشاره کنیم که شکلات های کاراملی M&M’s از نمونه های شیری بزرگ تر است و به همین لحاظ روند توسعه آن چندین سال به طول انجامیده و هزینه های زیادی هم در بر داشته. آنها باید این اسمارتیزها را به گونه ای تولید کنند که نه چندان چسبناک باشد و نه خیلی نرم که از هم بپاشد. همچنین برای مغزدار کردن این خوراکی ها به دستگاه های جدید نیاز بوده.

4

خط تولید جدیدی که برای اسمارتیزهای کاراملی راه اندازی شده حدود یکصد میلیون دلار برای مارس هزینه داشته و این کارخانه در توپکا در ایالت کانزاس واقع شده و حدود ۷۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

در آخر هم یادآوری کنیم که تا سال ۲۰۱۷ منتظر این اسمارتیزها نباشید زیرا هنوز کارخانه به طور کامل راه اندازی نشده است.

منبع: cnn
دیجیاتو
بدون نظر

ورود