نقاشی های واقع گرایانه از حیوانات بر روی پَر [تماشا کنید]

«کریستین میسلدینِ» نقاش در ماجراجویی هنری

نقاشی های واقع گرایانه از حیوانات بر روی پَر [تماشا کنید]

سبک های هنری خصوصا نقاشی، همواره با بدعت هایی همراه بوده و در انواع مدرن و پست مدرن آن همواره به دنبال حرفی تازه می گردد تا نظر مخاطبانش را جلب کند. در این نوشته کوتاه بر آنیم که با صحبت های نقاش و بدون درازه گویی با روشی خلاقانه و نسبتا جدید در نقاشی آشنا شویم. پس با صحبت های خود نقاش، از بوجود آمدن ایده و مراحل خلق آن آگاه خواهیم شد.

کریستین میسلدین، در مورد انتخاب موضوع نقاشی های اخیر خود می گوید: “از آنجایی که علاقه فراوانی به نقاشی داشتم دائم به دنبال سوژه های جدید می گشتم و این بار نقاشی بر روی پَر دغدغه ذهنی ام شد. چرا که نقاشی کردن بر روی پر به عنوان یک شیء شکننده که کشیدن طرح بر روی آن کار دشواری است، چالش خوبی برای هنرمند به حساب می آید. باید مطمئن می شدم که قلم مو هایی که استفاده می کنم ظرافت کافی برای این کار را دارا هستند. بنابراین از رنگ آکریلیک و قلم موهای ظریف و نازک استفاده کردم. تمام این پرها طبیعی بودند که صاحبان طوطی ها آنها را به من داده بودند. برخی از آنها از هم از پر ۵ پرنده خانگی ای که خودم آنها را نگهداری می کنم هستند. در طول سال های اخیر برای کار با مدادرنگی و زغال شناخته شده بودم و اکنون هم بسیار خوشحالم که به عنوان نقاشی که بر روی پر کار می کند، شناخته می شوم. عاشق کاری که انجام می دهم هستم و امیدوارم مسیر کارم در آینده نیز به خوبی پیش برود.”

ابتدا نمونه هایی از نقاشی های روی پر از این هنرمند را در قالب تصویر و سپس ویدئوی کوتاهی از مراحل انجام این کار هنرمندانه را ملاحظه خواهید کرد.

1
سینه سرخ اروپایی بر روی یک پر آبی و نارنجی رنگ
2
پاندای قرمز بر روی پرهای آبی و طلایی
3
ببر بر روی پر بوقلمون
4
گربه ابریشمی بر روی پر یک بوقلمون وحشی
5
سگ تری یِر بوستونی بر روی پر
6
طوطی با سر زرد رنگ بر روی پری از دُم طوطی آمازون
7
دلقک ماهی بر روی پری آبی و طلایی
8
نقاش های با آکرلیک بر روی پر
9
گُل رُز بر روی پری آبی و طلایی
10
سگ تری یِر دیگری بر روی پر
11
طوطی استرالیایی رنگارنگ بر روی پر
12
مراحل نقاشی بر روی پر

ویدئویی از مراحل خلق این آثار هنری را با هم می بینیم

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود