متل های جدید در توکیو

متل های جدید در توکیو

شمار کسانیکه  در سال های اخیر به  ژاپن سفر می کنند به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است و این تعداد در المپیک ۲۰۲۰ بیشتر خواهد داشت. و این امر، موضوع هتل و هتلداری را در این کشور بیش از پیش مهم می نماید .

در میان هتل های گران قیمت که در برخی از فصول سال میزبان انبوهی از مسافران است، متل هایی وجود دارند که اگر به دنبال رفتن به مکان های خاص هستید، برای سفر بعدی خود به ژاپن می توانید از این متل ها بازدید کنید.

1-w600-h600

 

کتاب و تخت در توکیو

برای مسافرانی که طبع ادبی دارند، هیچ گزینه ای بهتر از متل کتاب و تخت توکیو در محدوده تجاری ایکبوکورو در توکیو  نیست. این مکان که در اواخر سال ۲۰۱۵ در داخل قفسه های چوبی و به شکل تخت تعبیه شده اند، ۱۷۰۰ عنوان کتاب وجود دارد که متشکل از کتاب های راهنمای محلی تا کتاب های کمیک و داستان های خنده دار است.

لازم نیست که برای استفاده از کتاب های این مکان حتما شب را در این متل سپری کنید بلکه می توانید تنها با پرداخت ۱۴ دلار امریکا که معادل ۱۵۰۰ ین ژاپن است در طول روز در این مکان به سر برده و چرتی هم مابین مطالعات خود بزنید. این متل هم در میان محلی ها و هم در میان توریست ها محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

 2-w600-h600

 

بدون نظر

ورود