فیلم «Boo! A Madea Halloween» در صدر باکس آفیس هفته قرار گرفت

فیلم «Boo! A Madea Halloween» در صدر باکس آفیس هفته قرار گرفت

سینماهای این هفته نیز تحت تاثیر مراسم هالووین بودند. فیلم «!Boo ساخته هالووین» توانست در سه روز اول اکران، فروش ۲۷.۶ میلیون دلاری را تجربه کند. موفقیت این فیلم بیشتر از آثاری مانند «حفاظت از شاهد» و «خانواده بزرگ و خوشحال» با بازی «تایلر پری» بود. این سری فیلم ها هیچ گاه نتوانستند رکورد فروش باکس آفیس را بشکنند و فروش ۴۱ میلیون دلاری «Madea Goes to Jail» در سال ۲۰۰۹ تنها یک اتفاق بود.

به خاطر این که مراسم هالووین هفته آینده برگزار می شود، این فیلم می تواند از نظر تبلیغاتی در شرایط خوبی قرار بگیرد، زیرا مخاطبان همچنان به دیدن فیلم های کمدی-ترسناک علاقه مند هتسند. از طرفی این فیلم با نقدهای ضعیفی که در رابطه اش شده نیز رو به روست. این مسئله می تواند در فروش بلند مدت آن تاثیر گذار باشد.

فیلم «Jack Reacher: Never Go Back» نیز با فروش ۲۳ میلیون دلاری جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و توانسته بهتر از نسخه اولیه سال ۲۰۱۲ عمل کند. حضور تام کروز به تنهایی برای جلب مخاطبان و رفتن به سینما برای دیدن فیلم کافی است. نسخه اولیه در شرایطی اکران شد که باید با حریفان سرسختی رقابت می کرد.

tom-cruise-jack-reacher-2-never-go-back-w600

فیلم «Ouija: Origin of Evil» فیلم جدید ترسناکی است که برای روزهای هالووین در نظر گرفته شده و با فروش ۱۴ میلیون دلاری در جایگاه سوم ایستاده است. «Ouija» در مقاسیه با دیگر فیلم های هفته، با نقدهای بهتری مواجه شده است. شهرت و محبوبیت فیلم اول، کار را برای موفقیت ریشه شیطان و برآورده کردن انتظارات سخت می کند.

به غیر از بخش ترسناک، مردم چندان علاقه ای به آن نشان ندادند. با این حال، بودجه فیلم تنها ۹ میلیون دلار بوده و شرکت یونیورسال نگرانی از بابت این مسئله ندارد. فیلم «The Accountant» که هفته گذشته موفق عمل کرده بود، به جایگاه چهارم نزول پیدا کرده است. اثر جدید بن افلک این هفته ۱۴ میلیون دلار فروش کرده تا مجموع فروش فیلم به ۴۷.۷ میلیون برسد.

«دختری در قطار» با ۷.۲ میلیون دلار فروش در هفته گذشته، تاکنون موفق شده ۵۹ میلیون دلار درآمد کسب کند. فیلم «Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children» نیز با فروش هفتگی و مجموع ۶ و ۷۴.۶ میلیون دلار، در جایگاه ششم ایستاده است.

کمدی «Keeping Up with the Joneses» نیز در رتبه هفتم قرار دارد. با وجود بازیگرانی مانند «زاک گالیفیاناکیس»، «ایسلا فیشر»، «جان هم» و «گال گادوت»، این فیلم در سه روز نخست توانست تنها ۵.۶ میلیون دلار بفروشد. نقدهای منفی زیادی درباره آن صورت گرفته و مخاطبان نیز چندان علاقه ای به آن نشان ندادند. با وضعیت موجود، بعید است که فیلم مذکور بتواند بودجه ۴۰ میلیون دلاری اش را باز گرداند.

jon-hamm-and-gal-gadot-keeping-up-with-the-joneses-w600

«?Kevin Hart: What Now» با فروش هفتگی و مجموع ۴.۱ و ۱۹.۴ میلیون دلار، «Storks» با ۴ و ۶۴.۸ میلیون دلار فروش هفتگی و مجموع و «Deepwater Horizon» با ۳.۶ و ۵۵.۴ میلیون دلار فروش، به ترتیب در جایگاه های هشتم تا دهم قرار دارند.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود