اپلیکیشن‌هایی که به ایجاد تغییر در زندگی به شما کمک می‌کنند

با موبایل به خودسازی بپردازید

اپلیکیشن‌هایی که به ایجاد تغییر در زندگی به شما کمک می‌کنند

انسان‌هایی که پیشرفت و ایجاد تنوع در زندگی برایشان اهمیت بسیاری دارد، در بیشتر مواقع به دنبال برنامه‌ریزی و ایجاد تغییر در وضعیت کنونی خود هستند. برای این منظور نیز علاوه بر علاقه و اشتیاق، به پشتکار، محرک و مشوق نیاز دارند. به‌طور مثال، وقتی تصمیم می‌گیرید تغذیه خود را بهبود ببخشید و خوراکی‌های سالم بیشتری را وارد برنامه غذایی خود کنید، بدون شک به کمک نیاز خواهید داشت.

به همین منظور، ۱۰ اپلیکیشن موبایل را برایتان معرفی نموده‌ایم که در این راستا به‌خوبی می‌توانند نیازهای شمارا مرتفع نموده و مشوق خوبی برای ادامه صحیح مسیر موردنظرتان باشند.

Nike+ Training Club

3-w900

اگر به هر دلیلی دوست ندارید به باشگاه بروید، می‌توانید از اپلیکیشن کمپانی نایک برای انجام تمرین‌های روزانه ورزشی خود استفاده کنید. در این اپلیکیشن، ویدئوهای آموزشی متعددی گنجانده‌شده که به شما در راستای بهبود وضعیت بدنی کمک می‌کند. بعلاوه بد نیست بدانید که با گجت‌های ساخته‌شده توسط کمپانی نایک نیز سینک شده و مثلا می‌توانید آن را به همراه دستبند Nike FuelBand استفاده کنید.

MyFitnessPal

4-w900

در کنار انجام تمرینات ورزشی باید روی تغذیه خود نیز کنترل داشته باشید و کالری‌هایی که مصرف می‌نمایید را مدیریت کنید. برای این منظور لازم است از اپلیکیشنی استفاده کنید که شمارنده کالری و دنبال کننده برنامه غذایی شما باشد و در صورت تخطی از محدودیت‌ها، آن را به شما گوشزد نماید. یکی از بهترین اپ‌هایی که در این حوزه طراحی‌شده،  MyFitnessPal است. به کمک این اپ می‌توانید میزان کالری، کربوهیدرات، چربی، نمک و پروتئینی که در وعده‌های غذایی خود صرف می‌کنید را تحت کنترل داشته باشید.

Headspace

5-w900

تمرکز نمودن روی آگاهی‌های ذهنی و جسمی یکی از بهترین روش‌های مدیریت تشویش و استرس محسوب می‌گردد. کاهش اضطراب نیز منجر به بهبود حال عمومی بدن و مغز می‌شود. برای این منظور می‌توانید از اپلیکیشن Headspace استفاده کنید که نسخه رایگان آن ۱۰ برنامه مدیتیشن در خود دارد. تمامی برنامه‌ها فقط ۱۰ دقیقه از زمان شما در طول روز را به خود اختصاص می‌دهند و با پخش راهنمای صوتی موجب می‌شود تا Chi درونی خود را پیدا نموده و آن را تقویت نمایید. تقویت و تمرکز بر جریان Chi در بدن یکی از مهم‌ترین بخش‌های فلسفه و پزشکی سنتی چین و هنرهای رزمی شرقی است و به مفهوم انرژی حیاتی است.

Daily Yoga

7-w900

میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا روزانه یوگا تمرین می‌کنند و شاید وقتش رسیده باشد که شما هم به جمع آن‌ها بپیوندید. تمرینات این ورزش نه‌تنها موجب انعطاف‌پذیری بیشتر بدن می‌شود، بلکه روی مغز نیز تأثیر مثبتی دارد. اپ Daily Yoga حدود ۵۰ حرکت مختلف این ورزش را در خود دارد که می‌توانید نمونه‌های دلخواه را دانلود نموده و از روی ویدئو و راهنمای صوتی، آن‌ها را مرحله‌به‌مرحله و به‌درستی به انجام برسانید.

Sleep Cycle Alarm Clock

8-w900

تعداد بسیار کمی از مردم دنیا هستند که قادرند بدون نیاز به تنظیم الارم، از خواب بیدار شوند. بقیه بدون کوک نمودن ساعت نمی‌توانند از رختخواب بیرون بیایند. برای این منظور اپلیکیشن‌های بسیاری وجود دارد و تقریبا تمامی اسمارت‌فون‌ها به این برنامه مجهز هستند. اما Sleep Cycle Alarm Clock ریتم خواب کاربر را ردیابی نموده و بر اساس آن از روشی تضمینی برای بیدار کردن فرد استفاده می‌کند.

LastPass and 1Password

9-w900

برای حفظ امنیت حساب‌های کاربری آنلاین خود بهتر این است که رمز اکانت‌های مختلف با یکدیگر فرق داشته و همه آن‌ها هم از ترکیب حروف، اعداد و نمادها ساخته‌شده باشند. ازآنجاکه ممکن است به یاد سپردن پسوردهای گوناگون کمی سخت به نظر برسد اما می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی همانند LastPass and 1Password برای این منظور استفاده کنید. این برنامه رمزهای عبور غیرقابل هک شدن ساخته و آن‌ها را ذخیره می‌نماید. همچنین به‌صورت خودکار می‌تواند آن‌ها را در برنامه مربوطه به کار بگیرد. حتی اگر رمزهای عبور خود را فراموش کرده باشید، اگر موبایل شما حسگر تشخیص اثرانگشت داشته باشد، به‌واسطه این اپ و اثرانگشت خود می‌توانید وارد اکانتتان بشوید.

Google Photos

11-w900

با این اپ می‌توانید تمامی عکس‌های خود را روی سیستم ذخیره ابری گوگل ذخیره نمایید. نسخه رایگان این برنامه، تصاویر را با بالاترین کیفیت روی وب آپلود و ذخیره می‌کند که موجب کاهش تعداد آپلودها می‌شود زیرا حجم گوگل درایو بسیار محدود است.

Duolingo

12-w900

یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان دوم،Duolingo  است. این برنامه زبان‌های اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، سوئدی و … در خود دارد. مزیت این برنامه این است که فقط ۱۰ دقیقه از روز را باید به آن اختصاص دهید. تمامی واژه‌ها با تلفظ و دیکته آموزش داده می‌شوند و در انتهای هر درس ازآنچه آموخته‌اید تست گرفته می‌شود.

Asana

15-w900

آسانا یکی از بهترین ابزارهای مدیریت گروهی است و به فرد کمک می‌کند تا نظارت کامل و درستی روی پروژه‌های خود داشته باشد. در این برنامه می‌توان برای همه کار تعریف کرد و مطمئن شد که هرکسی از وظایف خود در طول روزها و هفته‌های آتی آگاه است.

Slack

1 (1)-w900

یکی از ابزارهای ارتباط برقرار نمودن در هراندازه‌ای، Slack است که در آن می‌توانید گروه تعریف کرده یا چت شخصی داشته باشید. با این ابزار امکان ارسال و دریافت عکس، ویدئو و فایل GIF وجود دارد.

منبع: mashable
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود