جاستین تیمبرلیک، خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکایی ممکن است راهی زندان شود

جاستین تیمبرلیک، خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکایی ممکن است راهی زندان شود

پاپ استار ۳۵ ساله، جاستین تیمبرلیک به موجب عکس سلفی جدیدی که منتشر کرده ممکن است به ۳۰ روز زندان محکوم شود.

داستان از این قرار است که این خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکائی عکسی از خود در حالیکه برگه رای به دست دارد در توئیتر منتشر و به واسطه آن ۳۷ میلیون دنبال کننده خود را به رای دادن ترغیب کرده است.

این ستاره شناخته شده در ممفیس ایالت تنسی ساکن است و حدود ۲۷۵۰ کیلومتر را سفر کرده و به لس آنجلس رفته تا از امتیاز رای دادن زودتر از موعد بهره مند شود. وی در روز دوشنبه چنین توئیت کرده: «هی دوستان! من از ممفیس به لس آنجلس سفر کرده ام تا رای بدهم (#rockthevote). هیچ بهانه ای برای رای ندادن وجود ندارد. ای کاس در شهر من هم امکان زودتر رای دادن وجود داشت.»

در ضمن این پیغام، تصویر از خود و برگه رای اش را هم پیوست کرده و با فالوئرهایش در شبکه اجتماعی یاد شده به اشتراک گذاشته و نوشته: «اگر نتوانستید، هشتم نوامبر پای صندق های رای بروید. صدایی برای درخواست های خود انتخاب کنید. اگر این کار را انجام ندهید، کسی صدایتان را نخواهد شنید. بیرون بروید و رای بدهید. #excerciseyourrighttovote»

این در حالی است که در سال گذشته میلادی، دولت ایالت تنسی لایحه ای را تصویب کرد که به موجب آن انتشار هرگونه عکس یا ویدئو از پایگاه های رای گیری را ممنوع اعلام کرده بود.

این قانون برای پیشگیری از آشکار شدن اطلاعات محرمانه دولتی و همچنین اعمال هرگونه تقلب و ارعابی تصویب شده است.

nintchdbpict000277111790

در حال حاضر، یکی از نیروهای امنیتی منطقه شلبی کانتی تائید کرده که موضوع عکس تیمبرلیک تحت پیگیری دولتی قرار گرفته. جریمه این کار ۳۰ روز حبس در زندان و پرداخت ۵۰ دلار جریمه نقدی است.

اما یکی از مسوولان پایگاهی که تیمبرلیک در آنجا رای داده، بیان داشته که وی را برای ترغیب مردم به رای دادن باید مورد تشویق قرار داد، نه پیگرد قانونی.

در آخر هم بگوئیم که این خواننده مشهور و همسرش جسیکا بیل ۳۴ ساله، از طرفداران سرسخت هیلاری کلینتون هستند.

منبع: thesun
دیجیاتو
بدون نظر

ورود