مشتری عراقی آیفون که برای پس گرفتن پولش باید ثابت می کرد صدام حسین نیست

مشتری عراقی آیفون که برای پس گرفتن پولش باید ثابت می کرد صدام حسین نیست

یک مرد عراقی به نام حسین هنگامی که آیفون خریداری شده خود را به نمایندگی رسمی این کمپانی سرشناس پس داد، آنها از بازگرداندن پول به او خودداری کردند تا اینکه ثابت کند صدام حسین نیست.

داستان از این قرار است که «شراکت حسین» در ماه گذشته یک دستگاه آیفون با قیمت ۷۹۹ پوند برای خواهر خود خریداری می کند. اما به خاطر اینکه خواهرش این موبایل را نخواسته و آن را رد می کند، وی مجبور می شود تا آن را به همان فروشگاه عودت دهد.

اما پس از آن، کمپانی اپل از شراکت ۲۶ ساله درخواست می کند تا به طور کامل و دقیق اطلاعات شناسنامه ای خود را در اختیار آنها قرار دهد تا پس از تائید هویت، مبلغ پرداختی به حسابش واریز گردد.

اما چند هفته بعد که از پول خبری نمی شود، حسین ایمیلی برای شرکت اپل می فرستد و در آن تائید می کند که «صدام حسین» عراقی که در سال ۲۰۰۶ میلادی اعدام شد، نیست.

nintchdbpict0002499243361

فردی که این مشکل را برای شهروند عراقی به وجود آورده، در توجیه کارش بیان داشته که او می توانسته یکی از اعضای فهرست سیاه دولت باشد که هرگونه معامله با آنها  غیرقانونی اعلام شده.

شراکت در مورد دریافت این ایمیل بیان داشته: ابتدا تصور کردم شاید این نامه، اسپم باشد اما بعد از اطمینان از صحت آن و اینکه مرا به صدام حسین نسبت داده اند، بسیار خشمگین و عصبانی شدم.

در آخر هم اشاره کنیم که اپل در شب گذشت پول وی را پس داده و سخنگوی کمپانی نیز به صورت رسمی از حسین عذرخواهی نموده است.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود