با زنگ ساعت، نوشیدنی صبحگاهی شما هم حاضر می شود!

صبح بخیر، چای حاضر است

با زنگ ساعت، نوشیدنی صبحگاهی شما هم حاضر می شود!

برای بسیاری از ما، بلند شدن از خواب خصوصا خواب صبح کار دشواری است و گاه آرزو می کنیم که ای کاش هنگامی که از خواب برمی خیزیم یک نوشیدنی گرم، مثل چای یا قهوه برایمان آماده شده باشد.

به تازگی محصول جدیدی به نام The Barisieur همین کار را برای مان انجام می دهد و در اولین دقایق برخواستن از خواب می تواند برای مان چای یا قهوه ی گرم را آماده کند.

2-w900-h600

تنها با تنظیم کردن ساعت این وسیله و نیز انتخاب نوع چای یا قهوه مورد علاقه تان، می توانید به آرزوی صبحگاهی تان دست یابید. کفتنی است که حتی می توانید گزینه هایی چون افزودن شیر را نیز در تنظیمات خود و به منظور ایجاد تنوع در نوع نوشیدنی تان انتخاب کنید. مهم تر آن که هنگام برخاستن از خواب، رایحه دوست داشتنی به مشام تان می رسد که انگیزه برخاستن از تخت را برای تان چند برابر می کند.

3-w900-h600

 

4-w900-h600

این دستگاه توسط جاش رنوف Josh Renouf و در لندن طراحی شده است. در این دستگاه که لوازم چندان پیچیده ای هم در آن به کار برده نشده، از استل ضد زنگ، لیوان شیشه ای، توری مخصوص دم کردن چای، قهوه و ظرفی برای نگهداری آب استفاده شده است که البته به ساعت نیز مجهز شده است.

5-w900-h600

 

6-w900-h600

در حال حاضر، این دستگاه تنها از طریق سفارش دادن آن قابل خریداری است و قیمتش معادل ۲۳۰ پوند (۳۳۶ دلار امریکا) است. طراح این دستگاه می گوید که شاید این وسیله بتواند به بهتر خوابیدن شبانه و ایجاد انگیزه بیشتر برای برخاستن از خواب کمک کند.

7-w900-h600

 

منبع: Independent
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود