در پاساژهای چین، «مرکز نگهداری از شوهران» راه اندازی شده است

در پاساژهای چین، «مرکز نگهداری از شوهران» راه اندازی شده است

خرید کردن و پاساژگردی بخشی از تفریحات یک زن را تشکیل می دهند. به طوری که خانم ها می توانند ساعت های طولانی در میان فروشگاه های گوناگون چرخیده و انواع لباس و کیف و کفش را پرو کنند و به هیچ عنوان هم خسته نشوند.

اما بدون شک این مساله برای مردان نه تنها جالب نیست که خسته کننده هم محسوب می شود و یا ترجیح می دهند خانه بمانند و استراحت کنند. یا اگر مجبور به همراهی همسران خود هستند، آنها را مجبور می کنند در چند مغازه اول خرید خود را انجام داده و سریع تر از پاساژ خارج شوند.

2

از آنجا که این درد مشترک همه ملل و فرهنگ هاست و همه مردان و زنان دنیا در این رابطه با هم تفاهم دارند، چینی ها تصمیم گرفته اند چاره جالبی برای این معضل بیندیشند.

طرح اجرا شده این چشم بادامی ها، اختصاص دادن یک اتاق بزرگ در مراکز خرید به استراحت همسرانی است که حوصله گشتن در میان مغازه ها را ندارند. در این اتاق، امکاناتی همانند صندلی های راحتی، صندلی ماساژ، تلویزیون و یخچالی مملو از نوشیدنی های خنک قرار دارد که آقایان می توانند در طول زمان خرید همسرانشان، در آنجا استراحت کنند.

3

برگردان نام این اتاق از زبان چینی، «اتاق سرگرمی» است. اما با توجه به کارائی آن باید گفت که در واقع «انبار شوهران» محسوب می شود.

4

بسیاری از چینی ها از این طرح استقبال کرده و مراتب خوشحالی خود از وجود چنین اتاق هایی در مراکز خرید را در شبکه های اجتماعی اعلام نموده و با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

منبع: mashable
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود