«سیمپسون ها» ۱۶ سال پیش رئیس جمهور شدن ترامپ را پیش بینی کرده بودند

«سیمپسون ها» ۱۶ سال پیش رئیس جمهور شدن ترامپ را پیش بینی کرده بودند

بسیاری از شما با مجموعه تلویزیونی «سیمپسون ها» آشنایی دارید. چند روز پیش نیز خبری در رابطه با رکوردشکنی این سریال محبوب را به اطلاع شما رساندیم. ما در این مطلب قصد داریم ارتباط این سریال با نتایج انتخابات دیروز آمریکا را برای شما شرح دهیم.  به نظر می رسد سیمپسون ها با آینده نگری خود، سال ها پیش رسیدن دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری را پیش بینی کرده اند.

یکی از فصل های به نمایش درآمده در سال ۲۰۰ میلادی، شخصیت «لیزا» را به عنوان رئیس کاخ سفید نشان می دهد که بحران بودجه را از رئیس جمهور قبلی یعنی دونالد ترامپ به ارث برده است.

nintchdbpict000280991531-w700

nintchdbpict000280991131-w700

این پیش بینی در نوع خود بسیار عجیب است و باید این سوال را مطرح کرد که مجموعه سیمپسون ها چگونه توانسته این حدس را بزند. اوایل سال جاری میلادی، «مت گرونینگ» در مصاحبه ای گفته بود: “استفاده از ترامپ به این دلیل بود که نام آن، پوچ ترین شوخی بود که ما می توانستیم به آن فکر کنیم. این مسئله هنوز هم درست است. اگر وی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که البته من شک دارم، ما به طور اتفاقی از آن الهام گرفته بودیم.”

دَن گرینی که برای مدت ها نویسندگی مجموعه را بر عهده داشته، در این رابطه می گوید: “این کار برای هشدار دادن به آمریکا انجام شده است. این پیشروی به سمت بدتر شدن اوضاع، منطقی به نظر می‌رسید. اما از پیش تعیین شده بود چون با شرایط وخیم آمریکا همخوانی داشت.” به هر حال آقای ترامپ صبح امروز توانست خانم کلینتون را شکست دهد و به کاخ سفید راه یابد. در ادامه می توانید ویدیویی از این پیش گویی را تماشا کنید.

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود