نگاهی به زیباترین حلقه های نامزدی چهره های مشهور در طول تاریخ

نگاهی به زیباترین حلقه های نامزدی چهره های مشهور در طول تاریخ

قرن هاست که مردها برای به دست آوردن دل زنِ محبوبشان از حلقه های لوکس و ارزشمندی که نماد آغاز مرحله تازه ای از زندگی  محسوب می شود، استفاده می کنند.

شکل، طرح، بها و نوع سنگی که برای حلقه های نامزدی در نظر گرفته می شوند، به بودجه خریدار ارتباط مستقیم دارد. به همین لحاظ، بدون شک، هنرمندان و چهره های سرشناس دنیا در بیشتر مواقع به دنبال طراحی های ویژه و کاملا اختصاصی هستند که نمونه آن در دست هیچ فرد دیگری وجود نداشته باشد.

پیرو همین مساله، شاید بد نباشد نگاهی داشته باشیم به حلقه های نامزدی برخی از افراد مشهور در گوشه و کنار دنیا که در زمان خودشان بسیار خاص به نظر می رسیدند و نگاه های زیادی را به خود جلب کرده بودند.

جنیفر آنیستون

1-w650

هنرپیشه نقش «راشل» در سریال محبوب «فرندز»، یعنی جنیفر آنیستون زمانی که برای نخستین بار حلقه نامزدی خود را به دست کرد، همه نگاه ها به او جلب شد؛ یک الماس برش خورده ۸ قیراطی که روی یک حلقه باریک طلا سوار شده است. طراح این حلقه، هنرمندی به نام جنیفر مِیر بوده و هزینه نهایی آن، ۵۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

بیانسه

2-w650

جی زی در سال ۲۰۰۷ میلادی در برابر خواننده مشهور پاپ، یعنی بیانسه زانو زده و در حالی که یک حلقه بسیار گران قیمت و خاص در دست داشت، از وی خواستگاری کرد. این حلقه یک الماس ۱۸ قیراطی با برش های زمرد است. طراح این حلقه، «لورین اشوارتز» بوده و هزینه نهایی آن نیز ۵ میلیون دلار اعلام شده است.

امیلی بلانت

3-w650

جان کرانینسکی، ستاره فیلم «آفیس» برای خواستگاری از زن محبوبش یعنی امیلی بلانت از یک حلقه الماس ۳ قیراطی که روی یک پایه‌ی پلاتین سوار شده است، کمک گرفت. این حلقه طراحی کلاسیک داشته و روی سنگ های آن تراش های ظریفی خورده است. گفته می شود که ارزش این حلقه حدود ۱۰۰ هزار دلار است.

جکی کندی

4-w650

جان اف کندی در سال ۱۹۵۳ میلادی با یک حلقه بسیار خاص و زیبا که طرح منحصربه فرد آن در طول تاریخ ماندگار شد از جکی کندی خواستگاری کرد. این حلقه از ترکیب الماس ۲ قیراطی با زمرد سبز ۲ قیراطی که الماس ها اطراف آن را احاطه کرده و همگی روی یک حلقه باریک طلایی سوار شده اند، تشکیل شده است. طراح این حلقه Van Cleef & Arpels بوده و در آن زمان حدود ۱ میلیون دلار هزینه روی دست جان اف کندی گذاشته است.

کیت میدلتون

5-w650

یکی از زیباترین حلقه های نامزدی تاریخ در دستان کیت میدلتون است؛ یک یاقوب ۱۸ قیراطی آبی رنگ که با تعداد زیادی الماس های ریز ۱۸ قیراطی احاطه شده و روی حلقه طلایی سوار شده اند. این حلقه در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد.

مرلین مونرو

6-w650

با اینکه دوره نامزدی مرلین مونرو و جوئه دیماگیو بسیار کوتاه بود، اما حلقه ازدواج آنها یکی از زیباترین طراحی ها را در طول تاریخ داشته و در آن زمان نیز یکی از گران قیمت ترین حلقه های الماس در دنیا شناخته می شد. جوئه برای طراحی و ساخت این حلقه، ۷۷۲۵۰۰ دلار هزینه کرد تا یک رینگ از جنس پلاتین که سرتاسر آن را ۳۵ قطعه الماس برش خورده پوشش داده اند، بسازد و به واسطه آن از مرلین مونروی دوست داشتنی خواستگاری کند.

بدون نظر

ورود