تریلر جدید فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» منتشر شد [تماشا کنید]

در تریلر جدید فیلم جنگ ستارگان، شخصیت «دارت ویدر» بیش از پیش نمایان می گردد و علل انتخاب این نام برای فیلم نیز بیشتر مشخص می شود. با وجود آن که ویدیوی منتشر شده، نکات چندان جدیدی به ما نشان نمی دهد، اما می توان از آن اطلاعاتی کسب نمود. شاید نقطه عطف آن را بتوان اهدا کردن گردنبند کریستالی به جین، توسط مادرش دانست. هنگامی که او گردنبند را دریافت می کند، جمله «به نیرو اعتماد کن» را می شنود.

ما قبلا شایعاتی شنیده بودیم که یکی از موارد لحاظ شده در جنگ ستارگان جدید، کریستال های کایبر خواهد بود. آن ها در شمشیرهای نوری مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از اجزای کلیدی ستاره مرگ هستند. این موضوع در کتابی به نام «آهوسکا» که فاصله میان فیلم های «انتقام سیت» و «امیدی تازه» را نشان می دهد، بررسی گشته و حتی نحوه تغییر رنگ کریستال ها نیز توضیح داده شده است.

اگر مسئله ای که پدر جین آن را انجام می داده، آزمایش بر روی کریستال ها باشد، دلیل تلاش امپراتوری برای گرفتن وی مشخص می گردد. همچنین این نخستین بار است که ما سیاره مرگ را در این فیلم مشاهده می کنیم و به نظر می رسد آزمایش یک سلاح توسط شخصیت مون موتما در کار باشد.

jmbwamsddbgeplhq3rtz

بر اساس چیزی که می بینیم، می توانیم حدس بزنیم که این مکان، سیاره جدها است؛ سرزمینی مقدس برای افرادی که نیرو را مقدس می پندارند. ارتباط دوباره شمشیر نوری و سیاره مرگ نیز از دیگر مواردی است که می توان دید. همانطور که گفتیم، بخش های جدید در این تریلر چندان زیاد نیستند، اما ویدیو تیمی را نمایش می دهد که برای خود شناسه «یک سرکش» را در نظر گرفته اند.

شاید بتوان در این رابطه حدس هایی را مطرح نمود، اما بهتر است اندکی صبر کنیم تا جنگ ستارگان ماه آینده اکران شود. نکات مطرح شده، موارد جدید در تریلر منتشر شده بودند. از شما دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود