پیش گوی نابینای بلغارستانی که اکثر پیش بینی هایش درست است: ترامپ به کاخ سفید راه نمی یابد

پیش گوی نابینای بلغارستانی که اکثر پیش بینی هایش درست است: ترامپ به کاخ سفید راه نمی یابد

نظریه پردازان اعتقاد دارند که تا روز به دست گرفتن کاخ سفید توسط دونالد ترامپ، ممکن است اتفاقاتی برای وی رخ بدهد. در همین رابطه، فردی وجود دارد که پیش گویی عجیبی درباره کشور آمریکا داشته است. عارفی بلغارستانی به نام «بابا ونگا» که سال ۱۹۹۶ میلادی در سن ۸۵ سالگی چشم از جهان فرو بست، به خاطر توانایی هایش به «نوستراداموس بالکان» شهرت داشته و حتی پیرامون انتخابات اخیر نیز سخنانی را مطرح کرده است.

نزدیک به ۸۵ درصد از پیش گویی های وی درست از آب در می آمد و به همین دلیل، مدت های زیادی در روسیه به عنوان فردی مقدس و دارای توانایی های ماورایی شناخته می شد. یکی از اظهارات جالبی که خانم ونگا بیان داشته، پیش بینی به قدرت رسیدن فردی سیاه پوست (باراک اوباما) در ایالات متحده است. البته این مسئله تنها سخنان وی درباره سیاست نیست و او پیش گویی های جالب دیگری نیز دارد.

nintchdbpict000281223298-w700

“یک بحران اقتصادی، از ورود چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید جلوگیری می کند.” این سخنان عجیب و جنجالی، تسط خانم ونگا به زبان آورده شده و معنای آن، باقی ماندن باراک اوباما در قدرت خواهد بود. عارف بلغارستانی در این رابطه می گوید: “همه به فرد انتخاب شده امید دارند، اما عکس انتظارات رخ می دهد. وی باعث سقوط کشور شده و میان ایالت های شمالی و جنوبی درگیری رخ خواهد داد.”

بعد از تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ، بسیاری اعتقاد دارند که پیش گویی خانم ونگا ممکن است به حقیقت بپیوندد. اگرچه این سخنان کمی عجیب به نظر می رسند، پیروان وی اعتقاد دارند که به خاطر گذشته درخشانی که این زن داشته، پیش گویی هایش درست از آب در خواهند آمد.

2594942-main_image-w700

اخیرا نظریه پردازان اعلام کرده اند که خانم ونگا درباره تهاجم مسلمانان افراطی به اروپا در سال ۲۰۱۶، هشدار داده بود. جنگ عظیم میان مسلمانان با روی دادن تحولاتِ کشورهای عربی در سال ۲۰۱۰ نیز مسئله دیگری بود که وی به آن اشاره داشت.

روی دادن اتفاقاتی در کشور سوریه-جایی که افراد از سلاح های شیمیایی استفاده کردند- نیز از دیگر سخنان جنجالی وی به شمار می رود. هنگامی که داعش علی رغم بمباران ها توسط نیروهای ائتلاف، در کشور سوریه به پیشروی های خود ادامه می داد، مردم بیشتر به قدرت های ماورایی و روحی او اعتقاد پیدا کردند. همچنین برخی اعتقاد دارند که خانم ونگا، همه پرسی کشور انگلیس مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا را نیز حدس زده بود.

بد نیست بدانید که وی طی سخنانی، سال ۲۰۱۶ میلادی را سال پایان موجودیت اروپا دانسته بود. با توجه به گفته های پیش گوی بلغار، زمین طی سال های آینده تقریبا خالی می شود و سرزمین های بایر و غیر قابل سکونت همه جا را فرا خواهد گرفت. باید صبر کنیم و ببینیم پیش بینی های وی به حقیقت خواهد پیوست یا خیر.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • saeed اسفند ۱, ۱۳۹۶

    با خرافه گویی مردم رو خر کردن