وقتی نماد ستاره شوروی در میانه شهر به شکل «پاتریک ستاره ای» در می آید

وقتی نماد ستاره شوروی در میانه شهر به شکل «پاتریک ستاره ای» در می آید

به نظر می رسد دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، تنها فرد آمریکایی نیست که نظر روس ها را جلب کرده است. ظاهرا عده ای در روسیه وجود دارند که به ستاره کارتونی این کشور یعنی باب اسفنجی علاقه خاصی دارند. عده ای از خراب کاران در این کشور، نماد ستاره کمونیسم را که از دوران شوروی به جا مانده بود، با نقاشی پاتریک – دوست باب اسفنجی در این کارتون – مخدوش کرده اند.

این مسئله باعث شده که توجهات جهانی به سمت این ساختمان که در جنوب شرقی شهر ورونژ واقع شده، معطوف شود. ساکنین شهر نظرات مختلفی در این زمینه دارند. برخی آن را خراب کاری دانسته و عده ای دیگر نیز نقاشی را جلوه ای از هنر معاصر می دانند.

با وجود آن که این ساختمان بنایی تاریخی به شمار نمی رود، زمانی به عنوان انبار تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می گرفته و به نمادهای شوروی مزین گشته بوده است. پلیس ها اعتقاد دارند که خراب کاری بیست و پنجم اکتبر انجام گرفته. آن ها روز جمعه تحقیقات خود را برای یافتن مجرمان آغاز کرده اند.

بر اساس گفته های ناتالیا کولیکووا نماینده امور داخلی شهر، بازگرداندن ستاره به حالت اولیه، ۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان هزینه در بر خواهد داشت. مسئولان شهر تصمیم گرفته اند فرد خاطی را پیدا نموده و این مبلغ را به عنوان جریمه از وی دریافت کنند. در ادامه می توانید تصاویر این ماجرا را تماشا کنید.

soviet-star-patrick-spongebob-voronez-russia-5828bf7bb2605__880-w700

soviet-star-patrick-spongebob-voronez-russia-5828bf80b6975__880-w700

soviet-star-patrick-spongebob-voronez-russia-5828bf83cf82f-jpeg__880-w700

soviet-star-patrick-spongebob-voronez-russia-5828c1558b301__880-w700

منبع: cnn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود