نگاهی به درون دفتر کار دونالد ترامپ در برج منهتن شهر نیویورک

نگاهی به درون دفتر کار دونالد ترامپ در برج منهتن شهر نیویورک

دونالد ترامپ توانست تعجب همه را بر انگیزد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود. وی تقریبا دو ماه دیگر رسما جای باراک اوباما را خواهد گرفت و به کاخ سفید وارد می شود. هرچند که این موضوع به معنای آن نیست که وی تمام وقت خود را در آن جا سپری خواهد کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده، آقای ترامپ فردی است که به خانه اش علاقه دارد و ترجیح می دهد هر طور که شده شب را در منزل سپری کند.

بعد از آن که وی به صورت رسمی سکان هدایت آمریکا را به دست گرفت، باید ایام هفته را در کاخ سفید گذرانده و آخر هفته ها به برج خودش در منهتن باز گردد. برای این که وی بتواند خارج از واشنگتن کارها را پیش ببرد، به دفتری مجهز و قابل اتکا نیاز دارد. باید بگوییم که رئیس جمهور بعدی آمریکا از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

آقای ترامپ در طبقه بیست و ششم برج خود، یک دفتر کار دارد. این ساختمان در سال ۱۹۷۹ میلادی ساخته شد و مقر اصلی تشکیلات ترامپ به شمار می رود. ما در این مقاله قصد داریم به این دفتر و امکانات موجود در آن، نگاه بیاندازیم. با ما همراه باشید.

pic-10-w700
سال گذشته، وی برنامه خود را به خاطر مونیکا لانگلی خبرنگار وال استریت ژورنال تغییر داد. او بعد از آن که ۴ ساعت خوابید، ساعت ۸ همانند هر فرد دیگری به محل کار خود رفت و به فعالیت های سیاسی و اقتصادی اش پرداخت
pic-11-w700
در دفتر ترامپ، انبوهی از جوایز و لوح های ورزشی وی وجود دارند و به همین دلیل، دفترش مقداری به هم ریخته به نظر می رسد
pic-12-w700
دونالد ترامپ در حال دست دادن با رونالد ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا. وی درباره روابطش با آقای ریگان می گوید: “من ارتباط خوبی با ریگان داشتم، اما به خاطر جوان بودنم چندان جدی نبود. هم من به او علاقه داشتم و هم او از من خوشش می آمد.” هنگامی که او رسما رئیس جمهور شود، آقای ریگان را کنار زده و مسن ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا لقب خواهد گرفت
pic-13-w700
روی میز آقای ترامپ، پر از مجلاتی است که عکس وی را بر روی جلدشان چاپ کرده اند. رولینگ استون، نیوز ویک، بلومبرگ، اکونومیست و نیوز مکس، از جمله آن ها هستند. جلد مجلات تایم و پیپِل، تصاویر مورد علاقه او به شمار می روند.
pic-14-w700
صندلی ترامپ در برنامه «کارآموز»؛ وی از سال ۲۰۰۴ میلادی، ۱۴ فصل آن را اجرا نمود. این برنامه، ۱۵ تا ۱۸ شرکت کننده داشت که برای اداره کردن یکی از شرکت های ترامپ به مدت یک سال، با یکدیگر به رقابت می پرداختند. اگر آن ها می توانستند برنده شوند، درآمد سالانه ای معادل با ۲۵۰ هزار دلار داشتند
pic-15-w700
ترامپ تعدادی نشان ورزشی را نیز در دفتر خود نگه می دارد. کمربند قهرمانی مایک تایسون و کلاه تام برَدی (بازیکن فوتبال آمریکایی)، از جمله آن ها هستند.
pic-17-w700
وی کفش شکیل اونیل ستاره ان بی ای را نیز در دفترش نگه داری می کند. ظاهرا این بازیکن بعد از مسابقه آن را به آقای ترامپ اهدا نموده است.
pic-18-w700
رئیس جمهور منتخب آمریکا، تعداد بسیاری قاب عکس حاوی عکس های خانوادگی را پشت میزش قرار داده است. وی پنج فرزند دارد که سه تای آن ها (اریک، ایوانکا و دونالد جونیور) حاصل ازدواج اولش هستند. تیفانی و بارون نیز به ترتیب از ازدواج های دوم و سوم حاصل شده اند.
pic-19-w700
دفتر ترامپ چشم انداز زیبایی به پارک مرکزی دارد. از نظر وی، مهمترین مسئله نمایان بودن شهر نیویورک از پنجره هاست

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود