ژاپنی ها چگونه در کمتر از یک هفته حفره ۱۵ متری در میانه یکی از شهرهای خود را پر کردند [تماشا کنید]

ژاپنی ها چگونه در کمتر از یک هفته حفره ۱۵ متری در میانه یکی از شهرهای خود را پر کردند [تماشا کنید]

پر کردن و آماده سازی مجدد یک حفره عظیم، به زمان و کار زیادی نیاز دارد و اقدامات فراوانی باید صورت گیرد تا شرایط به حالت اولیه باز گردد. در برخی موارد، برای برداشتن آثار این گونه حوادث، باید ماه ها زمان صرف شود و بسیاری از موارد مانند عبور و مرور، برای مدت ها تعلیق می شوند. اما در کشور پیشرفته ای مانند ژاپن، شرایط اندکی متفاوت است.

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش خبری را در رابطه با باز شدن حفره ای عظیم در یکی از شهرهای ژاپن، به اطلاع شما رساندیم. نشست زمین باعث شد که چاله ای ۱۵ متری در شهر فوکوئوکای ژاپن به وجود بیاید و به تمام تاسیسات آن ناحیه آسیب بزند.

با وجود ابعاد بزرگ حادثه، چشم بادامی ها توانستند در مدت زمان کوتاهی مشکل را حل نموده و شرایط را به حالت عادی باز گردانند. آن ها موفق شدند تنها در ۴ روز شرایط را برای عبور و مرور وسایل نقلیه فراهم کنند. بازگرداندن تمام تاسیسات آسیب دیده نیز تنها ۴۸ ساعت به طول انجامید. اما این که چگونه این کار صورت گرفته، می تواند در نوع خود جالب باشد.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، جزئیات عملیات عمرانی انجام گرفته را نشان می دهد. پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید تا بیشتر با جزئیات ماجرا آشنا گردید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود