مهدی حبیبی قهرمان بیس جامپینگ ایران طی سانحه ای هوایی درگذشت

مهدی حبیبی قهرمان بیس جامپینگ ایران طی سانحه ای هوایی درگذشت

مهدی حبیبی قهرمان نامدار بیس جامپینگ و رکورددار پرش هوایی آسیا، طی سانحه ای که در کشور سوییس برایش رخ داده، جانش را از دست داد. وی در رشته پرش با لباس های بالدار شهرت زیادی داشت و توانسته بود با ۳۶۴۳ متر پرواز و با سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت در مسابقات جهانی آمریکا، رکورد آسیا را به نام خود ثبت نماید.

بر اساس گزارش ها، وی برای انجام تمرینات بیشتر، محل اقامت خود در کانادا را ترک نموده و به سوییس رفته بود. مهدی حبیبی روز یکشنبه هنگام آماده سازی خود، در اثر برخورد با یک صخره، از ارتفاع ۶۰۰ متری سقوط کرده است.

فدراسیون کوه نوردی و برخی مراجع دیگر، این خبر را تایید کرده اند. او قبلا درباره رشته اش و کارهای خطرناکی که باید انجام دهد گفته بود: “ترجیح می دهم در جوانی زمان انجام آن چه عاشقش هستم بمیرم، تا این که بعد از یک زندگی کسالت بار هنگام پیری دنیا را ترک کنم.”

وی تنها ورزشکار حرفه ای کشورمان در رشته پرش با لباس بالدار به شمار می رفت و نخستین ایرانی بود که توانست در مسابقات جهانی شرکت کند. روزیاتو این ضایعه را به خانواده و بازماندگان مهدی جبیبی تسلیت می گوید. در ادامه می توانید ویدیویی از هنرنمایی های وی را تماشا کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود