طرح های پاییزی و رنگارنگ مجله «ووگ بافتنی»

نگاهی به جدید ترین مدل های پاییزی مجله مد Vogue Knitting

طرح های پاییزی و رنگارنگ مجله «ووگ بافتنی»

دنیای رنگارنگ و جذاب مد و لباس، این روز ها با جادوی شبکه های اجتماعی، بخش غیر قابل انکار سبک زندگی میلیاردها کاربر اینترنت شده است که کاربران جامعه اطلاعاتی ایران نیز از آن مستثنی نیستند.

دنیای فشن بلاگرها و صفحات و گروه های اینستاگرامی و تلگرامی، بخشی از دنیای جالب و عجیب شبکه های اجتماعی، مروج مد در کشورمان هستند که هر روز به شمار مخاطبانش افزوده می شود.

علاوه بر دنیای مد در فضای مجازی که خیلی روند داغی را در یک دهه اخیر تجربه می کند، دنیای فشن در نشریات مکتوب قرن بیستمی نیز، مخاطبان بسیاری دارد و تقریباً ۱۰ نشریه معروف مد و لباس جهان از هارپرز بازار آمریکایی گرفته (Harper’s Bazaar) تا گرازیا ایتالیا (Grazai) و لوفیسیل فرانسه (L’officiel)، ماهانه ده ها میلیون مشترک دارند و اخبار فعالیت ها و محصولات طراحان مزون های معروف پایتخت های مد و لباس جهان را دنبال می کنند.

با وجود دنیای وب، هنوز، مجلات مطرح مد و لباس دنیا، از پاریس و میلان تا نیویورک و توکیو، مخاطبان میلیونی داشته و روی جلد این نشریات، سلبریتی هایی را مشاهده می کنیم که جدید ترین طرح های الهام بخش عاشقان مد و لباس را معرفی می کنند.

v14
(ژاکت های نیم تنه برای روی لباس و پلیورهای جذاب، دنیای ووگ بافتنی را تشکیل می دهد)

یکی از نشریات فعال و معروف دنیای مد را می توان مجله ووگ بافتنی (Vogue Knitting) دانست که در زمینه معرفی لباس های پاییزی و زمستانی، از مطرح ترین نشریات مد به شمار می رود. ووگ بافتنی، در معرفی پلیور، ژاکت های نیم تنه برای بانوان، معرفی کلاه های پشمی و چرمی و همچنین انواع جوراب و دستکش و ساق پا، از طراحان خلاق بسیاری در سطح جهان استفاده می کند که مجله ووگ بافتنی چند زبانه در ده ها کشور، محصول این فرآیند است.

این نشریه در کشورهای مختلف دنیا توسط طراحانش، کلاس های آموزشی بافتنی و طراحی مد نیز برگزار می کند که البته در میان قشر مسن، مخاطبان فراوانی دارد.

v17

در عرصه صنایع دستی و لباس های بافتنی زمستانی، انتشارات SOHO، از جمله مطرح ترین مراکز انتشار دهنده محصولات رسانه ای در این عرصه به شمار می رود. این نشریه چهار بار در سال منتشر می شود و از سال ۱۹۳۲ میلادی تا کنون، به عنوان یکی از فعال ترین نشریات معرفی کننده لباس های بافتنی، فعالیت دارد.

v16

ووگ بافتنی را می توان در این نشانی دنبال کرد که اینستاگرامش نیز در این لینک در دسترس است.

v15
(تصویر روی جلد نشریه ووگ بافتنی برای زمستان ۲۰۱۵ میلادی)

طرح های ووگ بافتنی برای شیک پوش های پاییزی

ووگ بافتنی تلاش می کند تا نحوه ست کردن لباس های بافتنی با طرح ها و فرم های روز را با انواع و اقسام لباس های پاییزی و زمستانی توسط مانکن های خود معرفی کند که البته مخاطبان بسیاری هم پیدا کرده است. به هر حال، لباس های بافتنی، مخاطبان خاص خود را دارد و این گونه لباس ها بر خلاف لباس های تابستانی، قیمت های بیشتری هم دارند.

v1
(بافتنی سفید رنگ برای پاییز ۲۰۱۶ میلادی)

بنابراین، برای عاشقان مد و لباس، ست های زمستانی با لباس های دست دوز که از رنگ ها و نخ های با کیفیت و با طرح های خلاقانه مزون های معروف اروپا و آمریکا تولید شده است، همیشه با استقبال روبرو شده و به همین خاطر، ووگ بافتنی تلاش دارد تا بخشی از این ظرفیت را برای مخاطبان پر و پا قرص خود معرفی کند.

v2
(تصویر بافتنی که به صورت شال بزرگ زنان ارائه شده است)

ووگ بافتنی همواره در معرفی طرح ها و برندها، به رنگ بندی متنوع و ساده گرایی در طراحی و نمایش لباس های بافتنی توجه دارد که شاید همین موضوع، زمینه استقبال شمار گسترده ای از علاقمندان طرح های لباس زمستانی این نشریه را در سراسر جهان فراهم کرده است.

v3
(بافتنی خوش رنگ ووگ بافتنی برای زمستان ۲۰۱۶)

ووگ بافتنی در برخی از طرح های خود، معمولا نحوه ست کردن بافتنی های مختلف رنگی و ساده را با پیراهن های رو یا زیر نمایش می دهد که تصویر زیر، مدل جدید معرفی شده این نشریه را برای مخاطبانش در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی مشاهده می کنیم.

v4

رنگ بندی های شاد متناسب با سلایق طیف های مختلف مخاطبان این نشریه، بخشی از ظرفیت های مشتری مداری این نشریه به شمار می رود. طرح بافتنی زیر برای روزهای پاییزی، می تواند انتخاب خوبی باشد. البته برای کسانی که بافتنی های دکمه دار را دوست دارند.

v5

برای خیلی از عاشقان لباس های بافتنی به قولی البسه زمستانی، ست کردن لباس های مختلف با هم، اهمیت زیادی دارد. چرا که در زمستان، لباس های بافتنی را می بایست با لباس های دیگر پوشید و این موضوع انتخاب چند لباس با رنگ بندی و ست های خاص را برای خانم های جوان، با مشکل روبرو می کند.

برای همین، ووگ بافتنی معمولا نحوه ست کردن لباس ها با رنگ های گوناگون را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

v6

به عنوان یک شال زمستانی بلند بر روی لباس هایی که در بیرون به تن می کنید، نظرتان درباره طرح رنگارنگ و شیک و ساده زیر چیست؟ آیا می توان آن را با لباس های تیره ست کرد؟

v7

طرح هایی که توسط ووگ بافتنی ارائه می شود، طرح و نقش های متنوعی دارد که برای خیاطان و طراحان مزون های پر طرفدار تهران و مراکز استان ها، می تواند الگوهای خوبی برای مشتریان سخت پسند باشد.

v8

بعضی از مخاطبان لباس های زمستانی، دوست دارند که لباس های بافتنی که در بیرون از خانه به تن می کنند، به نوعی جیب داشته تا در سرمای هوا، کمی دستان خود را گرم کنند. برای این دسته از مخاطبان نیز، ووگ بافتنی در نسخه پاییزی، طرح هایی را ارائه کرده است که در زیر یکی از آن ها را مشاهده می کنید.

v9

طرح های بافتنی زمستانی وقتی آستین کوتاه باشد، مخاطبان خاص خود را به دنبال خواهد داشت که ووگ بافتنی، برای این دسته از علاقمندان نیز طرح هایی ارائه کرده که در پایین یکی از آن ها را مشاهده می کنید.

v10

آیا به نظر شما، طرح بافتنی زیر، شیک و خاص است؟

v11

درباره بافتنی زیر چطور؟ رنگ بندی را می پسندید؟ برای انرژی مثبت ها، انتخاب هیجانی خوبی خواهد بود؟

v12

ووگ بافتنی، هر از گاهی طرح های جذابی برای جوراب ها و گرم کننده ساق پا طراحی و معرفی می کند که نمونه بنفش رنگ آن را در زیر مشاهده می کنید.

v13

ووگ بافتنی روی موبایل

v18

برای دنبال کردن آخرین طرح های ووگ بافتنی بر روی گوشی هوشمند خود، کافیست به این نشانی رفته و نسخه ios آن را دانلود کنید. این نرم افزار رایگان، ۶۲ مگابایت بوده که آخرین نسخه اش، مربوط به دسامبر ۲۰۱۵ میلادی است.

البته اپلیکیشن مربوطه به نشریه Simply Knitting که مجله بافتنی معروف انگلیسی ها به شمار می رود را نیز می توان در این نشانی دانلود کرد و از طرح های جذاب آن بهره برد.

در این ویدئو، رونمایی از طرح کت آبی رنگ پشمی که مدل ۲۰۱۴ ووگ بافتنی است را مشاهده می کنید. این کت بلند توسط Amy Micallef طراحی شد و از کلکسیون Hikoo/Skacel Collection به شمار می رود. سایت طراح این لباس را در این نشانی دنبال کنید و با طرح های جذابش برای زمستان ۲۰۱۶ میلادی آشنا شوید.

کدام یک از طرح های بافتنی دست دوز در این نشانی می تواند انتخاب خوبی برای استقبال از فصل سرما برای شیک پوش ها باشد؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • راضیه کریمی آذر ۵, ۱۳۹۵

    نایس
    خیلی خوشگله
    من اون رنگ بنفش رو خیلی دوس دارم. از این بیشتر بزارید
    پررفکت

  • یگی ایرانی آذر ۵, ۱۳۹۵

    وای
    اینا کچا بود؟ کاش میشد سفارش بدیم.
    IMPRESSIVE

  • سمیرا فانی آذر ۵, ۱۳۹۵

    مهرنوش جون اون جوراب بافتنیه محشره.
    از این لینکا باز بده

  • میثم آذر ۵, ۱۳۹۵

    قشنگ بود مهندس
    دمت گرم

  • لادن آذر ۵, ۱۳۹۵

    omgggggg
    اینا فوق العادن. چه جمعه خوبی
    باتشکر از روزیاتو. با اجازه در تلگرام شیر کردم