ویدیویی صحنه آهسته که چگونگی خاموش کردن شمع توسط شلیک گلوله را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ویدیویی صحنه آهسته که چگونگی خاموش کردن شمع توسط شلیک گلوله را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

یکی از راه هایی که برای مطرح شدن در فضای مجازی وجود دارد، تهیه ویدیوهای زیبا و به اشتراک گذاری آن ها در فضای اینترنت است. افراد بسیار زیادی سعی دارند با انجام کارهای عجیب و غریب و به تصویر کشیدن آن ها، نامی برای خود دست و پا کنند و به شهرت برسند. یکی از مواردی که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی دارد، ویدیوهای صحنه آهسته و یا به اصطلاح اسلو موشن است.

در این ویدیوها، ماجراها به طور آهسته فیلم برداری می شوند و جزئیات به طور کامل نشان داده می شود. از جمله افراد مطرح در این زمینه، می توانیم به کانال «The Slow Mo Guys» اشاره کنیم. آن ها تبحر زیادی در انجام این گونه کارها دارند و توانسته اند شهرت زیادی کسب نمایند. امروز نیز قصد داریم یکی دیگر از کارهای آنان را به شما نشان دهیم.

عوامل این کانال، یک شمع را روشن نموده و سپس سعی کرده اند آن را به شیوه ای خلاقانه خاموش کنند. آن ها توسط یک اسلحه به فتیله شمع شلیک نموده و اتفاقات را به طور آهسته فیلم برداری کرده اند. این کار صحنه های جالب و بسیار هیجان انگیزی را رقم زده است. پبشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا به جزئیات پی ببرید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود