تریلر جدید فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» منتشر شد [تماشا کنید]

شرکت مارول آخرین تریلر فیلم «نگهبانان کهکشان» را منتشر کرده و علاقه مندان را حسابی به وجد آورده است. نخستین قسمت از این فیلم، در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد و توانست موفقیت تجاری زیادی کسب کند. دومین قسمت از این اثر سینمایی نیز قرار است خرداد ماه سال آینده اکران شود.

تریلری که تقریبا دو ماه پیش منتشر شد، پیتر کوئیل یا همان «استار-لرد» همراه با گروهش را نشان می داد. در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، جزئیات بیشتری در این رابطه به نمایش در می آید. ما برای نخستین بار می توانیم موجود فضایی «مانتیس» با بازی «پام کلمنتیف» را ببینیم. همچنین شاهد حضور هیولایی چند بعدی به نام «آبیلیسک» هستیم که قبلا در هنرهای مفهومی دیده شده بود.

تمام این شخصیت ها بسیار خوب ساخته شده اند و می توانند نظر مخاطبان را جذب کنند. همانند فیلم نخست، جیمز گان کارگردانی را بر عهده خواهد داشت و ستارگانی مانند کریس پرت، زوئی سالدانا، دیوید باتیستا و وین دیزل (صدا) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. نگهبانان کهکشان جدید، ۵ می سال میلادی آینده به صورت سه بعدی و آی مکس به نمایش در می آید. از شما دعوت می کنیم به تماشای جدیدترین تریلر منتشر شده از آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود