باکس آفیس هفته؛ «موانا» همچنان در صدر

باکس آفیس هفته؛ «موانا» همچنان در صدر

جدول این هفته، تغییر چندانی در مقایسه با روزهای قبل نداشته است. فیلم «موانا» با فروش ۲۸.۳ میلیون دلاری، باز هم توانسته رتبه نخست باکس آفیس را از آن خود کند. این رقم در مقایسه با قبل، ۴۹.۹ درصد کاهش داشته که عدد چشمگیری به شمار می رود. اگر به یاد داشته باشید، فیلم «زوتوپیا» که اوایل سال جاری میلادی اکران گشت نیز با کاهش فروش ۳۱.۶ درصدی در هفته دوم مواجه شد.

با این وجود، عملکرد موانا در گیشه همچنان موفقیت آمیز به شمار می رود. این فیلم توانسته مجموع فروش خود را به ۱۱۹.۸ میلیون دلار برساند. به نظر می رسد محصول جدید والت دیزنی بتواند تا هفته آینده و قبل از اکران «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان»، به صدر نشینی خود ادامه دهد.

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» سکوی دوم را به خود اختصاص داده است. این اثر سینمایی موفق شده ۱۸.۵ میلیون دلار در هفته گذشته بفروشد و مجموع درآمدش را به ۱۸۳.۵ میلیون دلار برساند. عملکرد بین المللی آن بسیار موفق بوده و فروش ۶۰۷.۹ میلیون دلاری را به همراه داشته است.

«ورود» که هفته گذشته در رده پنجم قرار داشت، خودش را به رتبه سوم رسانده است. فروش ۷.۳ میلیون دلاری باعث شده که درآمد مجموع این فیلم، به ۷۳ میلیون دلار برسد.

amy-adams-and-jeremy-renner-in-arrival-w700

«متفقین» با ۷ میلیون دلار فروش، همچنان جایگاه چهارمی خود را حفظ کرده و درآمد مجموعش را به ۲۸.۹ میلیون دلار رسانده است. «دکتر استرنج» با دو پله نزول، در رتبه پنجم باکس آفیس قرار می گیرد. فروش ۶.۴ میلیون دلاری این هفته، درآمد مجموع آن را به ۲۱۵.۳ میلیون دلار رسانده است.

«ترول» ها موفق شده با فروش هفتگی و مجموع ۴.۶ و ۱۴۱.۳ میلیون دلار، در جایگاه ششم بایستد. «ستیغ اره ای» نیز ۳.۴ میلیون دلار فروخته و با کسب درآمد مجموع ۵۷.۲ میلیون دلار، رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

andrew-garfield-hacksaw-ridge-w700

«سانتای بد ۲» نیز همچنان در رده هشتم قرار دارد و توانسته فروش هفتگی و مجموع ۳.۲ و ۱۴.۲ میلیون دلار را تجربه کند. فیلم «حلول» (Incarnate) که تنها فیلم جدید هفته گذشته به شمار می رود، در سه روز نخست اکران تنها ۲.۶ میلیون دلار فروش داشته و در سکوی نهم باکس آفیس ایستاده است. کمپین بازاریابی نه چندان قدرتمند و عدم حضور ستاره در فیلم، باعث شده که «حلول» در زیر سایه رقبای قدیمی خود قرار بگیرد و موفقیت چندانی نداشته باشد.

با این حال، تنها ۵ میلیون دلار بودجه برای ساخت آن صرف شده و به نظر می رسد فیلم می تواند به سود دهی برسد. کمدی «تقریبا کریسمس» نیز با فروش هفتگی و مجموع ۲.۵ و ۳۸.۱ میلیون دلار، آخرین رتبه باکس آفیس را به خود اختصاص داده است.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود