روش هایی کاملا موثر برای اینکه صبح زود از خواب بیدار شویم [اینفوگرافیک]

روش هایی کاملا موثر برای اینکه صبح زود از خواب بیدار شویم [اینفوگرافیک]

یکی از سخت ترین و دردآورترین کارهای دنیا صبح زود از خواب بیدار شدن است. مخصوصا در روزهای سرد زمستانی که آدم دوست دارد زیر لحاف مانده و هرگز از تخت بیرون نیاید. اما تقریبا همه آدم ها مجبور هستند که این سختی را به جان خریده و برای حضور به موقع در محل کار یا کلاس و دانشگاه، صبح زودتر از زمانی که دوست دارند، بیدار شوند.

اگر از جمله افرادی هستید که شب ها دیر می خوابید، پس حتما صبح هم با مشکلات فراوان از خواب بیدار می شوید. در این راستا و برای رفع این معضل، راهکارهای علمی و کاربردی زیادی وجود دارند که شاید در مقاله های گوناگون مطالعه کرده باشید.

اما ما در این مطلب، روش های تائید شده توسط دانشمندان را برایتان ذکر کرده ایم که کمک می کند صبح زودتر از خواب بیدار شده و در نتیجه فرصت بیشتری برای صرف صبحانه و آماده شدن برای آغاز روز کاری یا تحصیلی داشته باشید.

بدون شک می دانید که هر چه زودتر بیدار شوید، استرس های ناشی از به موقع رسیدن به محل کار هم کاهش پیدا خواهد کرد و روز شادتر و آرام تری در پیش خواهید داشت.

khab30

منبع: lifehacker
۲ نظر

ورود

  • نامی آذر ۱۷, ۱۳۹۵

    سلام
    تو این دنیای چند بعدی نگاه تک بعدی انسان‌ها عجیبه، همه که مثل هم نیستن لازم هم نیست که باشند.
    یکی دوست داره صبح زود بیدار بشه یکی نه، یکی ریاضی دوست داره یکی هم نقاشی؛ هیچ ربطی هم به استعداد نداره همش به خواست و علاقه است. استعداد یک کلمه گنگه و هیچ معنی نداره. بساری از مخترع‌ها و متفکرانی هستند که شب زنده دارن و خیلی از اندیشمندان هم هستند که روز بیدارن
    یا حق

  • سجاد آذر ۱۷, ۱۳۹۵

    مثل همیشه عالی…