نگاهی به هواپیمای اختصاصی بعدی ریاست جمهوری آمریکا که ترامپ به تازگی از طرحش انتقاد کرده است [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

نگاهی به هواپیمای اختصاصی بعدی ریاست جمهوری آمریکا که ترامپ به تازگی از طرحش انتقاد کرده است [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

زمان زیادی تا به قدرت رسیدن دونالد ترامپ باقی نمانده و خبرها همچنان پیرامون وی ادامه دارد. او در آخرین اظهار نظر خودش گفته است که قصد دارد با جلوگیری از ساخت و سفارش هواپیمای ویژه رئیس جمهور، هزینه های دولت را کاهش دهد. بر اساس گزارش های منتشر شده، شرکت بوئینگ در حال ساخت هواپیمایی جدید برای روسای جمهور آمریکاست. هزینه ناشی از این کار، بیش از ۴ میلیارد دلار برآورد می شود.

آن ها سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس خواهند بود. بعد از توییتی که آقای ترامپ در این رابطه منتشر نمود، سهام بوئینگ با یک درصد افت مواجه شد. دونالد ترامپ همواره از هواپیمای شخصی خود استفاده کرده است، اما به عنوان رئیس جمهور آمریکا باید از وسیله ای مخصوص موسوم به «ایر فورس وان» استفاده نماید.

نیروی هوایی در بیانیه ای سخنان رئیس جمهور آمریکا را رد نموده و هزینه های ناشی از این کار را ۲.۷ میلیارد دلار عنوان کرده است. طبق اعلام دفتر حسابرسی دولت آمریکا، این هزینه ها احتمالا به ۳.۲ میلیارد و یا حتی بیشتر نیز خواهد رسید.

تاد بلچر سخنگوی بوئینگ اظهار داشته: “ما برای تعیین توانایی های این هواپیما، قراردادی ۱۷۰ میلیون دلاری را به امضا رسانده ایم و از نیروی هوایی انتظار داریم که برای ساختن بهترین هواپیما با بهترین قیمت، با ما همکاری های لازم را داشته باشد.”

ویدیوی زیر، هواپیمای جدید را به طور کامل به شما معرفی خواهد کرد. از شما دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید؛ ویدیو دارای زیرنویس فارسی است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Ali Reza Naseri آذر ۱۹, ۱۳۹۵

    سلام زیرنویس این ویدئو را با چه نرم افزاری ایجاد کردید؟ مرسی