دونالد ترامپ از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت برتر سال ۲۰۱۶ برگزیده شد

دونالد ترامپ از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت برتر سال ۲۰۱۶ برگزیده شد

به نظر می رسد رقابت دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون پایانی نداشته باشد. نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری شکست سختی را از آقای ترامپ متحمل شد و اکنون نیز باید شاهد باختی دیگر باشد. مجله معتبر تایم که هر سال چهره های برتر را انتخاب می کند، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا را به عنوان «شخصیت برتر سال ۲۰۱۶» انتخاب کرده است.

وی توانسته افراد سرشناسی مانند هیلاری کلینتون، بیانسه و ولادیمیر پوتین را کنار برند و به این عنوان دست یابد. این دومین سال متوالی است که ترامپ موفق می شود به جمع فینالیست های این رقابت بپیوندد. بعد از او، هیلاری کلینتون قرار گرفته و دیگران نیز در رتبه های پایین تر قرار دارند.

دونالد ترامپ در این رابطه گفته است: “این افتخار بزرگی برای من محسوب می شود. انتخاب صورت گرفته حرف های زیادی را درون خود دارد، به خصوص برای من که با این نشریه بزرگ شده ام.”

نانسی گیبز مسئول انتخاب این عنوان، اظهار داشته که این ساده ترین انتخابی بوده که وی تاکنون انجام داده است.

3b2376af00000578-0-image-a-1_1481114186697-w700

مجله تایم روز دوشنبه اعلام کرده بود که «نارندرا مودی» نخست وزیر هند بر اساس رای آنلاین خوانندگان، برنده بخش «شخصیت سال» بوده است. وی توانسته بود ۱۸ دصد آرا را به خود اختصاص دهد و دیگر رقبا را پشت سر بگذارد. باراک اوباما، دونالد ترامپ و جولین آسانژ، هر سه با کسب ۷ درصد آرا، مشترکا در جایگاه دوم قرار گرفتند.

ترامپ سال گذشته توسط آنگلا مرکل شکست خورده بود. وی در این رابطه موضع خود را به این شکل اعلام داشت: “به شما (مجله تایم) گفته بودم که علی رغم داشتن محبوبیت، هیچ گاه من را به عنوان شخص سال بر نمی گزینید. شما کسی را انتخاب کردید که برای آلمان تنها خرابی به بار آورده است.”

کیتلین جنر، تراویس کالانیک و حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز در میان فینالیست های سال گذشته قرار داشتند.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود