یک لاستیک ۱۱۴ میلیون تومانی چگونه ترمیم و تعمیر می شود؟ [تماشا کنید]

یک لاستیک ۱۱۴ میلیون تومانی چگونه ترمیم و تعمیر می شود؟ [تماشا کنید]

حتما برای شما هم پیش آمده که تا به حال لاستیک ماشینتان دچار مشکل شده باشد. در این گونه موارد، افراد لاستیک را تعویض نموده و یا برای تعمیر آن به مراکز مرتبط مراجعه می کنند. این کار به ظاهر آسان است، اما در برخی موارد پیچیدگی های زیادی در تعمیر آن وجود دارد.

اگر برای لاستیک یک ماشین حمل خاک مشکلی به وجود بیاید، تعمیرکاران مجرب و تجهیزات زیادی باید برای برطرف نمودن آن به خدمت گرفته شوند. تایرها بیش از ۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارند و به راحتی نمی توان تعمیرشان نمود. ده ها مرحله باید طی شود تا بتوان به هدف مورد نظر دست یافت. سمباده کشیدن، پر کردن، دوخت و بسیاری کارهای دیگر باید انجام بگیرد.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، توسط شرکت آلمانی «REMA TIP TOP» که در زمینه تولید تجهیزات لازم برای تعمیر این گونه لاستیک ها تخصص دارد، تهیه شده است. با وجود آن که وسایل و تجهیزات در این کار نقش دارند، اما مهارت، صبر و شکیبایی پارامترهای اساسی هستند.

این لاستیک ها بیش از ۴۰۰۰ ساعت ضمانت دارند و بنابراین نیازی نیست هر چند روز یک بار آن ها را تعمیر کنیم. ویدیویی که در ادامه آورده شده، مراحل و جزئیات این کار را نشان می دهد؛ از شما دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود