چالش مانکن دانش آموزان شاهرودی مقطع ابتدائی پیش از ورود معلم به کلاس [تماشا کنید]

چالش مانکن دانش آموزان شاهرودی مقطع ابتدائی پیش از ورود معلم به کلاس [تماشا کنید]

چالش مانکن، چندین وقت است که بیشتر حجم فضای مجازی را به خود اختصاص داده و مورد توجه طیف وسیعی از مردم جهان قرار گرفته است؛ از هنرمندان و ستاره های مشهور جهانی گرفته تا سیاستمداران و کاخ سفیدنشین ها در این چالش شرکت کرده و ویدئوهای کوتاه خود با آهنگ مخصوص بیتلز سیاه را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

از آنجا که جامعه ایران هم از هیچ رویدادی در جهان عقب نمی ماند و به سرعت و در مدل های مختلف، حضور خود در تمامی عرصه ها را به جهانیان نشان می دهد، این بار نیز شاهد ویدئوهای بی شمار از چالش مانکن در شهرهای مختلف کشور عزیزمان هستیم.

یکی از جذابیت های این چالش کار گروهی، صبر و حوصله و هماهنگی افراد با هم است که باعث می شود یک ویدئوی جالب ضبط شده و موجب سرگرمی بیننده ها شود.

فارغ از نمونه های مشهور و چشمگیر این چالش در سطح جهانی، شاید جالب باشد بدانید که یک معلم خوش ذوق ایرانی و ساکن شهر شاهرود، به نام «حامد صفا»، در تصمیمی جالب به ضبط این چالش توسط دانش آموزان مقطع ابتدائی خود اقدام کرده است.

در این ویدئو خواهید دید که این پسربچه ها، در حالت های مختلف از شیطنت های دوران مدرسه از کتک کاری و نوشتن روی تخته گرفته تا خوردن خوراکی در کلاس، دعوا و کشیدن یقه لباس همدیگر خشکشان زده و معلم یاد شده از آنها فیلم برداری کرده است.

«حامد صفا» این ویدئو را در اکانت توئیتر خود منتشر کرده و در زیر آن نوشته: «این #چالش_مانکن، چالش حساب نمی شد. اما هماهنگ کردن دانش آموزای ابتدایی برا همچین کاری واقعا چالش بزرگی بود که موفقیت آمیز شد? #من_و_دانش_آموزام»

از شما دعوت می کنیم این ویدئو را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

یک نظر

ورود

  • JeFF آذر ۱۶, ۱۳۹۶

    عالی بووود
    احسنت به همچین معلم پرذوقی