«سرکش: جنگ ستارگان» همچنان به پیشتازی خود در باکس آفیس ادامه می دهد

«سرکش: جنگ ستارگان» همچنان به پیشتازی خود در باکس آفیس ادامه می دهد

با یک گزارش باکس آفیس دیگر در خدمت شما هستیم. فیلم های «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» و «آواز» موفق شدند در تعطیلات سال نوی میلادی فروش خوبی را تجربه کنند. جنگ ستارگان جدید توانست همانند هفته های گذشته، صدر جدول را به خود اختصاص دهد. این اثر سینمایی در تعطیلات بیش از ۶۳.۶ میلیون دلار فروخته و درآمد مجموع (خانگی) خود را به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار رسانده است.

آماری که در بالا ارائه شد، جنگ ستارگان جدید را در جایگاه دومین فیلم موفق سال (۲۰۱۶) قرار می دهد. «در جستجوی دوری» با ۴۲۵ میلیون دلار فروش، از این نظر در رتبه اول ایستاده است.

static1-squarespace-w700

هر دو فیلم توانستند سال بسیار خوبی را برای کمپانی دیزنی به ارمغان بیاورند. این شرکت قدیمی، سال گذشته بیش از ۷ میلیارد دلار درآمد داشته و موفق ترین سازنده آثار سینمایی لقب می گیرد.

«آواز» آخرین ساخته مشترک «ایلومینیشن» و «یونیورسال» توانسته در هفته گذشته ۵۴.۸ میلیون دلار به درآمد خود اضافه کند و فروش مجموعش را به ۱۷۷.۳ میلیون دلار برساند. چهره های سرشناسی مانند «متیو مک‌ کانهی» و «ریس ویترسپون» در این انیمیشن زیبا به صدا پیشگی می پردازند.

«مسافران» (Passengers) با بازیگران سرشناس خود «کریس پرت» و «جنیفر لارنس»، ۲۰.۶ میلیون دلار فروش داشته و در رتبه سوم ایستاده است. با در نظر گرفتن درآمد مجموع ۶۱.۴ میلیون دلاری و بودجه ۱۱۰ میلیونی که برای ساخت فیلم خرج شده، «مسافران» باید به فروش جهانی خود دل ببندد تا بتواند حداقل سرمایه تهیه کنندگان را باز گرداند.

passengers_0-w700

«موانا» انیمیشنی که برای چند هفته صدر نشین بود، این بار با فروش ۱۳.۴۷ میلیون دلاری، چهارمین فیلم باکس آفیس لقب می گیرد. فیلم پنجم یعنی «نرده ها» آخرین ساخته دنزل واشنگتن که نظر منتقدان را به خود جلب نموده، ۱۳ میلیون دلار فروش داشته و توانسته تا به حال ۳۲.۷ میلیون درآمد کسب کند.

«چرا او؟» دیگر محصول کمپانی فاکس در هفته گذشته ۱۳ میلیون دلار فروش داشته و در رتبه ششم ایستاده است. این محصول تا کنون ۳۷.۶ میلیون دلار درآمد داشته و به نظر می رسد می تواند بودجه ۳۸ میلیونی اش را باز گرداند.

«لا لا لند» محصولی که احتمالا در اسکار خواهد درخشید، توانسته در هفته گذشته ۱۲.۳ میلیون بفروشد و در جایگاه هفتم قرار بگیرد. «رایان گاسلینگ» و «اما استون» بازی های درخشانی داشته اند و موفق شده اند نظر همه را به خود جلب نمایند. این فیلم تاکنون ۳۷ میلیون دلار درآمد داشته است.

«کیش یک آدم کش» محصولی که از روی یک بازی ویدیوی ساخته شده، توانسته با فروش ۱۰.۴ میلیون دلاری در جایگاه هشتم قرار بگیرد. درآمد مجموع ۴۱ میلیون دلاری این اثر سینمایی، با بودجه ۱۲۵ میلیونی آن فاصله زیادی دارد و همین امر عوامل ساخت را نگران کرده است.

«منچستر کنار دریا» محصولی که نقش اول آن یعنی «کیسی افلک» به خاطر بازی قوی احتمالا جایزه اسکار را از آن خود می کند، در هفته گذشته ۵.۳۵ میلیون دلار درآمد داشته و در جایگاه نهم باکس آفیس قرار می گیرد. «زیبایی موازی» آخرین فیلم «ویل اسمیت» نیز با ۵.۵ میلیون دلار فروش، آخرین فیلم جدول لقب می گیرد.

منبع: variety
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود