یک راهکار خنده‌دار برای پنهان کردن شکستگی صفحه‌نمایش موبایل

تصاویر جالب از خلاقیت کاربران اسمارت‌فون

یک راهکار خنده‌دار برای پنهان کردن شکستگی صفحه‌نمایش موبایل

شاید شما هم این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده را تجربه کرده باشید که موبایل از دستتان افتاده و صفحه‌نمایش آن ترک برداشته باشد. این لحظه می‌تواند به یکی از بدترین رویدادهای روز حادثه تبدیل‌ شود و حسابی غمگینتان نماید. بدون شک در زمان وقوع این رویداد هم هیچ کاری از دستتان بر نخواهد آمد و فقط می‌توانید در گوشه‌ای نشسته و چنددقیقه‌ای زانوی غم بغل کنید تا کمی دردتان التیام بیابد و پس‌ازآن تصمیم بگیرید که چگونه اسمارت‌فون عزیز خود را تعمیر کنید.

از این‌ها که بگذریم، بدتر از همه این است که جیبتان هم خالی بوده و تا چند روز امکان تعمیر یا تعویض نمایشگر برایتان مهیا نباشد، آن‌وقت است که باید خودتان وارد عمل شده و از تمام خلاقیت خود برای رفع این مشکل استفاده کنید.

اگر قوه تخیل بالایی ندارید، خیلی جای نگرانی نیست زیرا ما در ادامه این مطلب چند نمونه‌ی جالب برایتان نمایش داده‌ایم که با دیدن آن‌ها شاید بتوانید فکری به حال موبایل خود بکنید. البته چندان هم دشوار نیست، فقط لازم است در جست‌وجوی اینترنتی و وب‌گردی دستی بر آتش داشته باشید و تصویر مناسبِ تَرَک صفحه‌نمایش موبایل خود را یافته و آن را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه انتخاب نمایید؛ همانند تصاویر زیر. به همین آسانی.

 

1-w700

2-w700

3-w700

4-w700

5-w700

6-w700

7-w700

8-w700

9-w700

10-w700

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود