مکان های زیبا اما دور افتاده در آسیا + عکس

مکان های زیبا اما دور افتاده در آسیا + عکس

زمانی که صحبت از جاذبه های توریستی می شود، آسیا همیشه تعداد قابل توجهی از این جذابیت ها را در بر می گیرد. برای هر منطقه بسیار معروف مانند دیوار چین، صدها نقطه دور افتاده دیگر برای بازدید کنندگان وجود دارد که به معرفی  برخی از آن ها می پردازیم .

 

۱-پولا ابین (در سنگاپور) 

1-w600-h600

در سواحل شمال شرقی سنگاپور، در جزیره ای به مساحت  ۱۰ کیلومتر مربع، اکو سیستم منحصر به فرد، حیات وحش ساحلی، گونه های متنوع پرندگان، تپه های مرجانی در منطقه ای به نام چک جاوا وتلندز۲ وجود دارد. دوچرخه سواری بر ارتفاعات کوهستانی و پیاده روی دراین منطقه از جمله تفریحات مورد علاقه بازدیدکنندگان آن می باشد. وجود خانه های محلی دست ساز و بسیار زیبا نیز از جمله سایر چشم اندازهای آن به شمار می رود.

 

۲- روستای تایپا ( در ماکائو)

2-w600-h600

ماکائو زمانی مقصد تاریخی و سنتی به شمار می رفته که روزی بسیاری از بازدیدکنندگان از سراسر جهان را برای قمار و تفریح به آن جا می کشید.

خانه هایی با نماهای خارجی زیبا و کوچه های تنگ و باریک، موزه ها و کلیساها، معابد و ویلای دیدنی، چشم انداری زیبا برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.

 

۳-دالات (ویتنام)

3-w600-h600

خلیج تماشایی هولانگ و هوی آن۴ دو مقصد پربازدید در سال های اخیر بوده اند. سابقا این مکان به “شهر همیشه بهار”، معروف بوده و مقصد بسیاری از فرمانده هان فرانسوی که آنجا را مستعمره خود می دانستند بود. دسترسی آنها به کوه های بلند و خنک همواره وجود داشت و رطوبت سواحل مرطوب را نیز نداشت.

تپه های پوشیده شده از کاج های زیبا که در خارج از شهر واقع شده اند، سبب می شود هر بیننده ای از یاد ببرد که در آسیای جنوب شرقی به سر می برد.

 

۴- کو آدانگ (تایلند)

جزایر و سواحل تایلند، برای هر بازدیدکننده ای که قصد لذت بردن و استراحت کردن را در سفر خود دارد، فراهم می آورد. پارک ملی تاروتائو در این ساحل یکی از آرام ترین مناطق در آن به شمار می رود که برای جویندگان آرامش مطلق، مکان مناسبی به حساب می آید.

 

4-w600-h600

این ساحل, با وسعت ۳۰ کیلومتر مربع، در نزدیکی مرز مالزی قرار گرفته است. رنگ فیروزه ای آب آن و ساحل پوشیده از ماسه های سفید، بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. چادرها و خانه های ییلاقی، برای اقامت، در کنارجنگل بارانی، کوه، آبشار، بازدیدکنندگان را در آن جا گرد هم جمع می کند.

 

۵-شارپ آیلند (هونگ کونگ)

5-w600-h600

یکی از تمیزترین آب های هونگ کونگ در این مکان وجود دارد. قایق هایی با عنوان کیو تشو چاوو ۵وجود دارد که در بندر سای کونگ مقصد اصلی ماهیگیری توریست ها محسوب می شود.

 

۶-یاکوشیما (ژاپن)

6-w600-h600

مکانی با آب و هوای استوایی، زیست کره ای که به ثبت یونسکو رسیده و هوای بهاری آن گرم است. لاک پشت ها و دلفین ها در کنار درختان چنار بسیار قدیمی با قدمت بیش از ۱۰۰۰ سال، تنها بخشی از زیبایی هایی این ناحیه به شمار می رود.

اقامت گاه های ییلاقی به همراه اسپا، هتل های ستنی ژاپنی با سرویس و امکانات فراوان، موقعیت مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.

 

۷- ماجولی (هند)

7-w600-h600

مکان دور افتاده ای در آسام و شمال شرقی هند، که معمولا مسیر سفر مسافران هند به شمار نمی رود، یکی از جزیره های بزرگ محسوب می شود. صومعه های هندوان هم در آن جا وجود دارد. وسعت آن ۴۵۰ کیلومتر مربع است و برای بازدیدکنندگانی که قصد تماشای پرندگان را دارند، مکان بسیار مناسبی است. برخی از متخصصین بر این باورند که تا دو دهه دیگر این مکان ناپدید خواهد شد.

 

۸- دشت جارز (لائوس)

8-w600-h600

این مکان به عنوان یک سایت سری و محرمانه، در مرکز لئوس، دارای هزاران سنگ بزرگ با قدمت بیش از ۲۰۰۰ سال است و بیش از ۹۰ سایت متمایز دارد.

این مکان در زمان های قدیم محل نگهداری اجساد سوخته به شمار می رفت. بادهای موسمی و باران زیاد در این ناحیه فراوان است و مکان رمانتیکی برای مسافران به وجود می آورد.

 

 ۹- کوه رانگ ( کامبودیا)

9-w600-h600

دومین جزیره بزرگ کامبودیا می باشد. چندان عجیب نیست که جاده و راه، ماشین و برق در این مکان محدود است. طبیعت بکر و آرامش موجود در آن جا معروف است.

غواصی، شیرجه، پیاده روی از جمله فعالیت های توریست ها در این منطقه به حساب می آید.

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود