چین، نخستین هتل با اقیانوس خصوصی در جهان را افتتاح کرد

کابین های رویایی شناور روی آب

چین، نخستین هتل با اقیانوس خصوصی در جهان را افتتاح کرد

اقامتگاه مجللی در مساحت تقریبی پنج هکتار با دسترسی خصوصی به اقیانوس و سه گالری هنری در چین افتتاح شد.

در شهری به نام «سانیا» که از آن به هاوایی چین یاد می شود و خود به داشتن اقامتگاه های بسیار مجللی شهرت دارد، هتل های فراوانی وجود دارد اما این هتل با آنچه تا کنون در این منطقه وجود داشته تفاوت های فراوانی دارد.

این مکان می تواند چیزی اضافه شده بر آنچه در هتل های زنجیره ای «مریوت» در لندن، نیویورک و میامی وجود دارد باشد که پروژه آن توسط یکی از هتلداران آمریکایی به نام «آیان شراگر» رهبری شده.

۲۱۵ اتاق این اقامتگاه، هر ۳۲ ساعت یک بار، ۱۰ میلیون گالن آب را از حوالی دریای جنوبی چین به این اقیانوس خصوصی پمپ می کند تا مهمانان این اقامتگاه بتوانند انواع و اقسام قایق ها را سوار شوند.

علاوه بر آنچه گفته شد در این مجموعه یک زمین بازی، سه گالری هنری و یک روستای مینیاتوری نیز وجود دارد.

تصاویر مربوط به این هتل مجلل را با هم مرور می کنیم:

1
این هتل در شهر سانیا در جزیره هانیان قرار دارد. در حالی که این شهر خود به داشتن اقامتگاه های مجلل شهرت دارد، طرح کلی این هتل را کلبه های کاه گلی در میان ماسه های طلایی در کنار دریا تشکیل داده است.
2
طراحی داخلی این اقامتگاه، دربرگیرنده طراحی های سنتی آسیایی در کنار معماری آینده گرایانه است. بیشتر درختان و گیاهان از جزیره هانیان است و مناظر این ناحیه را به لحاظ زیست شناسانه مستحکم تر می سازد.
3
خانه های کوچک در این اقامتگاه شناور و متحرک هستند که در مساحت تقریبی ۲۰.۰۰۰ متر مربع با آب های دریای جنوب چین که چیزی معادل ۱۰ میلیون گالن است پر شده. هر کدام از این کابین های خصوصی، مجهز به تلویزیون، اسپیکر و نوشیدنی و خوراکی است. این کابین ها با تغییر انوار شمع ها و فانوس های محیط روی آب به حرکت در می آیند.
4
تمامی ۵۱۲ اتاق این هتل به اقیانوس مشرف هستند. هتل ویلایی که در این تصویر مشاهده می کنید، دارای استخر خصوصی و یک عمارت کلاه فرنگی است. مناظر اطراف این اتاق ها که همچون مکانی برای مدیتیشن است، با سبزه و درختان نارگیل پوشانیده شده است.
5
همچنین یک اسپای ۲.۰۰۰ متر مربعی در این اقامتگاه وجود دارد که به دو باغ در فضای بیرونی آن مزئن شده.
6
وجود سه گالری هنری در این اقامتگاه امکان تماس با هنر و فرهنگ بومی این ناحیه را به بازدیدکنندگان و مسافران آن می دهد. این گالری ها، آثار بهترین هنرمندان بومی این منطقه را در خود جای داده اند.
7
مکان بازی ای که در این اقامتگاه در نظرگرفته شده، می تواند برای تمام گروه های سنی، مفرح باشد. برای کودکان هم زمین مینی گلف، قایق سواری، کاراکترهای دوست داشتنی و مورد علاقه آنها، ماشین سواری و یک ویلای مینیاتوری تعبیه شده است.
8
ماشین های بازی که این اقامتگاه را برای مسافران آن تکمیل می سازد.
9
زمانی که صحبت از رستوران در یک هتل یا اقامتگاه می شود، «ادیشن» یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. شعبه لندن این هتل یکی از بهترین انواع رستوران ها را داراست اما این هتل با وفادار ماندن به غذاهای سنتی خود در چهار رستوران و با دارا بودن تمام غذاهای سنتی آسیایی از دامپینگ ها و دیم سان، تقلید مناسب و بی همتایی است که تنوع فراوانی نیز دارد.
10
با پایان صرف شام، می توانید سرتان را بالا آورید و به بالاترین نقطه این اقامتگاه نظری افکنید. آنچه مشاهده می کنید منظره ای به سمت دریای جنوب چین است. استخری با عمق ۲۴ متر در کنار شما قرار دارد که با ۲.۰۷۵ دانه کریستالی پر شده و این استخر را تبدیل به منظره ای زیبا از آسمان شب کرده است.

منبع: thisisinsider
بدون نظر

ورود