هالک پاکستانی؛ جوان ۲۵ ساله ای که بدن ۴۳۵ کیلوگرمی اش همه را حیرت زده می کند

هالک پاکستانی؛ جوان ۲۵ ساله ای که بدن ۴۳۵ کیلوگرمی اش همه را حیرت زده می کند

به نظر می رسد این روزها قوی و هیکلی بودن در همه جای دنیا فراگیر شده است. بعد از آن که سجاد غریبی یکی از هم وطنانمان به خاطر ظاهر عجیبش به هالک ایرانی شهرت یافت، این بار زمزمه هالک پاکستانی به گوش می رسد.

«ارباب خضر» را بدون شک می توان قوی ترین فرد پاکستان دانست. این فرد غول پیکر، ۴۳۵ کیلوگرم وزن دارد و ادعا می کند بیشتر این میزان به خاطر ماهیچه های خالص است.

ما در این مقاله قصد داریم زندگی و ویژگی های او را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه باشید.

360-w700
این فرد ۲۵ ساله به عنوان قدرتمند ترین مرد کشورش شناخته می شود. مردم به آن لقب هالک و «توده باور نکردنی» داده اند.
361-w700
ارباب خضر ۱۹۱ سانتیمتر قدر دارد و وزن آن نیز به ۴۳۵ کیلوگر می رسد. او به سختی تمرین می کند تا بتواند به یک وزنه بردار حرفه ای تبدیل شود.
362-w700
وی برای آن که بتواند انرژی و قدرتش را حفظ نماید، هر روز مقدار زیادی غذا می خورد. خضر تنها برای صبحانه ۳۶ عدد تخم مرغ نوش جان می کند. ۳ کیلوگرم گوشت و ۵ لیتر شیر در روز را هم به آن اضافه کنید. در مجموع می توان گفت که بدن وی روزانه ۱۰ هزار کالری انرژی دریافت می کند.
363-w700
هالک پاکستانی کار خود را از سن نوجوانی آغاز کرده است. خضر در این رابطه می گوید: “هنگامی که وزن من در ایام جوانی بالا می رفت، تصمیم گرفتم که وزنه برداری حرفه ای شوم و به عناوین قهرمانی دست یابم.”
364-w700
هنگامی که به خانه هالک پاکستانی در شهر مردان مراجعه می کنید، با چنین صحنه هایی مواجه می شوید که به نظر کاملا طبیعی جلوه می کنند.
365-w700
او عادت دارد که به جنگ تراکتور ها برود. خضر این ماشین های سنگین را با دست های خالی توسط طناب می کشد و قدرتش را به نمایش می گذارد.
366-w700
به حالت نشستن او نگاه کنید. هالک پاکستانی در مسابقات وزنه برداری ژاپن اشیای ۴.۵ تنی را به راحتی جا به جا کرد. بنابراین کشیدن تراکتور برایش کار راحتی محسوب می شود.
367
نکته جالب اینجاست که علی رغم ورزش های سنگین و اضافه کردن عضله، موهای وی نیز از رشد خوبی برخوردار هستند.
368-w700
بعد از کسب چند عنوان در زمینه وزنه برداری، وی برای موفقیت های بیشتر در آینده برنامه ریزی می کند. خضر در این رابطه می گوید: “هدف نهایی من شرکت در مسابقات کشتی کج «WWE» است. من اهداف خود در زمینه وزن را پیگیری می کنم و با پزشکان در زمینه مصرف مواد غذایی مشورت می نمایم.”
369-w700
به فرم و حجم بدن او نگاه کنید. هالک پاکستانی هر کسی را شگفت زده می کند.
370-w700
سجاد غریبی هالک ایرانی نیز چند وقت پیش با فیزیک عظیم الجثه خود جهانیان را شگفت زده کرده بود.

منبع: diply
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • unknown user بهمن ۳, ۱۳۹۵

    بیفته سرازیر تا تهش قل میخوره

  • Javad Moradi بهمن ۳, ۱۳۹۵

    تا اونجا که من میبینم این فقط چربیه وگرنه اونهمه پارچه بخودش نمیپیچید!

  • معین آبان ۱۱, ۱۳۹۶

    بیشتر حجم بدنش عضلس ؟ :/ استوره هایی مثل بیگ رامی فیل هیث مستر المپیا رونی کلمن و قهرمانان ۲۱۲ پوند از همه مهم تر خدابیامرز بیت الله و هادی چوپان با این حجم از سایز خالص عضلانی ادعا نمیکنند که عضله ی خالصند ! حالا کوه چربی ادعای عضلانی بودن میکنه با اون پهنای شکم پهلو ! با دیدنش تعجب کردم ولی از اینکه ادعای عضلانی بودن کرده شکه شدم ! حتی از روی لباس میشه به سینه های اویزون و شکم پهلوی نافرمش اشاره کرد ! خودمونیم با این حال حجیمه ! البته برای یک سری افراد چاق شدن کار سختی نیست ولی چون ایشون ورزش میکنند چاق لش به حساب نمیایند نسبت به هم وزنای خود که همه شکم پهلو ها تا زیر پاشنه ی پا اویزونه خوشفرم به حساب میاد ! صد رحمت به سجاد خودمون که ادعای عضلانی بودن نمیکنه ! ولی فرم و استایل سجاد رو بیشتر قبول دارم