جیمز کامرون ساخت قسمت جدید سری فیلم های «نابودگر» را بر عهده خواهد داشت

جیمز کامرون ساخت قسمت جدید سری فیلم های «نابودگر» را بر عهده خواهد داشت

بسیاری از شما مجموعه فیلم های «نابودگر» را دیده اید. همانطور که می دانید، کارگردانی و نویسندگی دو فیلم نخست بر عهده جیمز کامرون سرشناس بود و او در سه فیلم بعدی نقشی نداشت. بسیاری اعتقاد دارند که بعد از مجموعه ساخته شده به دست آقای کامرون، «نابودگر» نتوانست شکوه و عظمت قبلی را به دست آورد. خبر خوب این است که جیمز کامرون در حالی برنامه ریزی برای ساخت ترمیناتور جدید در سال ۲۰۱۹ میلادی است.

بر اساس اخبار منتشر شده، وی قرار است با کارگردان فیلم «ددپول» یعنی «تیم میلر» کار کند. تمامی حقوق مربوط به «نابودگر: جنسیس» اکنون در اختیار «دیوید الیسون» قرار دارد. به نظر می رسد که وی نیز در پروژه جدید حضور داشته باشد. ظاهرا او به دنبال سرمایه گذار است و قصد دارد مجموعه ای از نویسندگان را برای تهیه فیلم نامه ای خلاقانه به کار بگیرد.

بعد از عملکرد نا امید کننده فیلم آخر، به نظر می رسد که آقای کامرون قصد دارد بعد از ۳۵ سال حال و هوایی تازه به یکی از بهترین فیلم های علمی-تخیلی تاریخ هالیوود ببخشد. هنوز مشخص نیست که داستان «روز داوری» پیگیری خواهد شد و یا این که روایتی دیگر از دنیای نابودگر مورد توجه قرار خواهد گرفت. تا به حال هیچ گونه جدول زمانی تنظیم نشده و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

همچنین آقای کامرون قرار است کارگردانی ۴ قسمت از مجموعه فیلم های آواتار را بر عهده داشته باشد. نخستین آن ها دسامبر سال میلادی آینده به نمایش در خواهد آمد.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود