ساخت هتل درختی بسیار زیبا در یکی از بهترین جنگل های کشور سوئد

ساخت هتل درختی بسیار زیبا در یکی از بهترین جنگل های کشور سوئد

یکی از زیبا ترین پدیده های طبیعی، شفق قطبی نام دارد. وب سایت روزیاتو امروز در این رابطه مطلبی منتشر نمود. برای آن که بتوانیم شفق قطبی را مشاهده کنیم، باید به کشورهای حوزه اسکاندیناوی در اروپا سفر نماییم. یکی از این سرزمین ها، کشور سوئد است که مناظر طبیعی شگفت انگیزی دارد.

هر ساله گردشگران زیادی به خاطر زمستان زیبا و نورهای سبز رنگ قطب، به این کشور سفر می کنند. به همین دلیل، مسئولان توریستی تلاش می کنند بهترین امکانات را فراهم کنند. در همین زمینه، می توان خلاقیت هایی به خرج داد و گردشگران بیشتری را جذب نمود.

کمپانی بین المللی طراحی و معماری «اسنوهیتا» به تازگی چند خانه درختی در زیبا ترین نقاط جهان ساخته است. «اتاق هفتم» هتل لوکس و مجللی است که در شمال کشور سوئد قرار دارد و هدف از ساخت آن، نزدیک تر کردن مردم و طبیعت اعلام شده است.

طراحی آن بر اساس معماری همان منطقه صورت گرفته و ۱۲ ستون چوبی اتاق را ۱۰ متر بالای سطح زمین نگه داشته اند. پنجره های بزرگ و طراحی داخلی خانه درختی، مناظر شگفت انگیزی را پیش روی چشمان شما قرار می دهد.

یکی از بهترین بخش های این هتل، تراسی است که با طناب پوشیده شده و امکان دیدن شفق های قطبی را به گردشگر می دهد. فضای ۵۵ متری کلبه تمامی امکانات یک اتاق هتل را درون خود جای داده است. از شما دعوت می کنیم تصاویر زیبای زیر را ببینید تا با این هتل زیبا و دیدنی آشنا گردید.

680-w700

681-w700

682-w700

683-w700

684-w700

685-w700

686-w700

687-w700

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود