۱۱ قانون جالب برای ورود خانواده رئیس جمهور جدید آمریکا به کاخ سفید

۱۱ قانون جالب برای ورود خانواده رئیس جمهور جدید آمریکا به کاخ سفید

مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برگزار شد و باراک اوباما بعد از ۸ سال قدرت را به او واگذار کرد و کاخ سفید را ترک گفت. اما این تنها نخستین رئیس جمهور سیاه پوست تاریخ آمریکا نیست که باید کاخ سفید را ترک می کرد؛ خانواده او نیز همراه وی به منزلی جدید رفتند. ممکن است این سوال پیش بیاید که این جا به جایی ها چه آداب و رسومی دارند و به چه صورت انجام می گیرند؟ ما در این مقاله قصد داریم موضوع مورد بحث را بررسی کنیم.

این جا به جایی به سادگی زندگی های عادی نیست و باید تشریفات زیادی انجام گیرند تا صاحبان جدید بتوانند در کاخ ساکن شوند. تصاویر و توضیحاتی که در ادامه آورده شده اند، این مسئله را برای شما روشن می سازند. آداب و رسومی که برای این کار برگزار می گردد، به طور حتم شما را شگفت زده خواهد نمود. تا پایان همراه باشید.

800
کارکنان بین دو بازه مراسم سوگند و مراسم تحلیف، ساعت ها وقت صرف می کنند تا از آماده بودن همه چیز اطمینان حاصل نمایند.
801-w700
بانوی اول می تواند چیدمان کاخ را به صورت دلخواه تغییر دهد، اما این کار برای تمام موارد ممکن نیست. بیشتر تغییرات در طبقات دوم و سوم رخ می دهند. در اماکنی مانند اتاق لینکلن و اتاق زرد بیضی شکل، نمی توان کارهای زیادی انجام داد.
802-w700
برای آن که خانواده جدید از همان اول احساس راحتی داشته باشند، نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان مسئولیت تمیز کردن کاخ سفید و برداشتن آثار خانواده قبلی را بر عهده دارند.
803-w700
خانواده رئیس جمهور هیچگاه بر کارها نظارت ندارند، زیرا آن ها درگیر مراسم افتتاح و یا رژه هستند.
804-w700
هم خانواده جدید و هم خانواده قبلی، مسئول تمامی وسایل خودشان هستند.
805 1-w700
این سوال پیش می آید که وسایل جدید چگونه وارد کاخ سفید می کردند؟ همه کارها بر عهده خانواده جدید است و آن ها باید افرادی را برای جا به جایی وسایل استخدام کنند.
805
جا به جایی و تغییر دکور تنها به اتاق نشیمن محدود نمی شود. دفاتر کار نیز مطابق سلیقه جدید چیده می شوند.
806-w700
در این زمان رئیس جمهور می تواند سرآشپزی جدید را نیز وارد کاخ سفید نماید.
807-w700
ماشینی خارق العاده در اختیار رئیس جمهور جدید قرار می گیرد که بالاترین استانداردهای امنیتی در آن رعایت شده است.
808-w700
هنگامی که کارهای مرتبط با جا به جایی انجام می گیرد، عکس های رئیس جمهور جدید و تصاویری که در مراسم تحلیف گرفته شده نیز به دیوار زده می شوند.
809-w700
بعد از آن که تمام کارها انجام شد، بانوی اول جدید و قدیم با یکدیگر همکاری می کنند تا از انجام هر چه بهتر فرایند انتقال اطمینان حاصل نمایند.

منبع: diply
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • سید یحیی لویزانی مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    من امریکا رو دوست دارم میتونم در کنار ریاست جمهور شما خدمت کنم جناب کلینتون یا اقای بایدن رو دوست دارم راستش را بخواهید فرانسه از من خیلی توقع زیادی داره و من نمیتوانم همه خاسته هایش را براورده کنم البته که فرانسه رو دوست دارم نمی‌دونم چه جوری بیام امریکا ؟؟؟؟