خادم و خواننده لس آنجلسی/ سلفی و آرزوی می‌خوام برم به تهران!

خادم و خواننده لس آنجلسی/ سلفی و آرزوی می‌خوام برم به تهران!

یکی از خواننده های سرشانس لس آنجلسی پای ثابت مسابقات ورزشی تیم های ایرانی در آمریکاست. این خواننده معروف که خودش نیز علاقه فراوانی به فوتبال دارد و البته هر از گاهی پا به توپ می شود، در سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا جهت برگزاری رقابت های جام جهانی در سالن حضوری فعال داشت و پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی در عکس های سلفی با کشتی گیران ایرانی انداخت. عکس هایی که حسابی سر و صدا کرد.

سال قبل هم خواننده آهنگ «می خوام برم به تهران» در حین مسابقات کشتی به تشویق ورزشکاران ایرانی رفته بود و کنارشان عکس هایی به یادگار گرفت و این حضور دوباره اش، حاشیه ساز شده است.

در بدو ورود تیم ملی کشتی آزاد ایران به تهران، خبرنگارانی که برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه امام(ره) رفته بودند، یادشان نرفت تا از رسول خادم درباره این بپرسند که چرا یک خواننده لس آنجلسی سرشناس در سالن مسابقات، کنار ملی پوشان ایستاده و با آنها عکس هایی به یادگار گرفته است. رسول که معمولا سعی می کند خیلی آرام و با طمانینه به این گونه سئوال ها پاسخ دهد، هم مکثی کرده و خیلی ریلکس پاسخ داد: «۱۰ هزار نفر در سالن محل برگزاری مسابقات حضور داشتند و کشتی‌گیران را تشویق می‌کردند. در پایان مسابقات خیلی‌ها عکس یادگاری می‌گرفتند و حتی ۱۰۰۰ تماشاگر به داخل محوطه‌ای که کشتی گیران در آن حضور داشتند، آمدند. اینکه افراد حاضر در محوطه اختصاصی کشتی گیران چه کسانی بودند در آن شرایط قابل تفکیک نبود اما مسلما درخواست عکس با خواننده لس آنجلسی از سوی کشتی گیران و مربیان ایران نبوده است.»

 

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود