۱۹ مورد از عجیب ترین و جنجالی ترین قرارداد های ازدواجی که میان زوج های هالیوودی نوشته شده است [قسمت اول]

۱۹ مورد از عجیب ترین و جنجالی ترین قرارداد های ازدواجی که میان زوج های هالیوودی نوشته شده است [قسمت اول]

همه کارشناسان و مردم به این موضوع واقف هستند که هالیوود، قلب تپنده صنعت سینمای جهان است و هیچ نمونه مشابه دیگری در این رابطه وجود ندارد. به همین دلیل، تمام عوامل حرفه ای و دست اندر کاران صنعت فیلم سازی، تلاش می کنند که خود را به سرزمین پر حاشیه آمریکا برسانند. یکی از قشرهایی که برای رسیدن به هالیوود هر کاری می کنند، بدون شک بازیگران هستند.

همواره حواشی زیادی پیرامون هنرپیشه های فعال در این عرصه وجود دارد. دنیای هالیوود به قدری پر زرق و برق هست که بازیگران را نیز درگیر خود می کند و رفتار آن ها را تغییر می دهد. یکی از شایع ترین کار ها و رفتار ها، نامزد کردن و یا جدا شدن چهره های سرشناس سینمای آمریکاست. همه می دانند که آمار طلاق در هالیوود سر به فلک می کشد و بازیگران هر روز با فردی جدید ازدواج نموده و یا نامزد می کنند.

یکی از کارهایی که میان افراد مشهور رواج دارد، امضای قراردادهایی قبل از ازدواج است. افراد ثروتمند معمولا در این توافق نامه (Prenup) ذکر می کنند که بعد از طلاق، اموال هیچ یک از طرفین به دیگری نمی رسد، و یا آن که برای ثروت خود تعیین تکلیف می نمایند. ما در این مقاله قصد داریم ۲۱ نمونه از جنجالی ترین قراردادهای هالیوود را بررسی کنیم. تا پایان همراه باشید. شما می توانید قسمت دوم مقاله را اینجا مطالعه کنید.

۱- جی زی و بیانسه

880-w700

جی زی و بیانسه هر دو چهره های ثروتمندی بودند، بنابراین امضای توافق نامه میان آن ها چیز عجیبی نیست. بر این اساس، بیانسه به ازای هر فرزندی که به دنیا می آورد، ۵ میلیون دلار دریافت می کند. اگر هم آن ها طلاق بگیرند، این خواننده برای هر سال ازدواجش ۱ میلیون دلار غرامت می گیرد.

۲- بن افلک و جنیفر لوپز

881-w700

ماجرای جالب درباره عروسی این دو سلبریتی هالیوود رخ داد. ظاهرا بن افلک به خاطر مسائل قرار داد، از ازدواج با جنیفر لوپز منصرف شده است. قرار بود اگر آقای افلک به خواننده سرشناس خیانت کند، نصف اموالش به خانم لوپز برسد. حتی برخی منابع گزارش دادند که آقای افلک با این ازدواج، ۵ میلیون دلار به دست خواهد آورد.

۳- بریتنی اسپیرز و کوین فردرلین

882-w700

این یکی در نوع خود واقعا عجیب است. بر اساس توافق نامه ای که میان بریتنی و کوین به امضا رسید، هر هدیه ای که بالای ۷ هزار دلار (۲۶ میلیون تومان) قیمت داشت، باید از نظر قانونی تعیین تکلیف می شد و صاحبش بعد از طلاق مشخص می گشت. به نظر می رسد که بریتنی در نوشتن مفاد این قرارداد دقیق تر عمل کرده، زیرا در صورت طلاق تنها ۱ میلیون دلار عاید کوین می شد.

۴- کیتی هلمز و تام کروز

883-w700

اگر رابطه آن ها به طلاق منجر می شد، بازیگر زن سرشناس از تام کروز به ازای هر سال ازدواج ۳ میلیون دلار دریافت می کرد. بر این اساس، کیتی هلمز در پایان ازدواج ۱۵ میلیون دلار به دست آورد و ۴۰۰ هزار دلار نیز برای سرپرستی فرزند به جیب زد.

۵- جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک

884

قرار بر این شد که در صورت خیانت آقای تیمبرلیک، جسیکا بیل ۵۰۰ هزار دلار غرامت دریافت کند.

۶- برد پیت و آنجلینا جولی

885-w700

در قرارداد میان این دو هنرپیشه هالیوود، خبری از مبالغ سنگین و هنگفت نبود، اما نکته عجیبی در این توافق نامه به چشم می خورد. بر این اساس، برد پیت هیچ گونه مسئولیت و حق حضانت در قبال فرزندانش نداشت و نمی توانست ادعایی در این زمینه داشته باشد. آقای پیت حتی برای دیدن بچه هایش نیز درخواستی ننوشته بود.

۷- جرج کلونی و امل رمزی

886-w700

ثروت آقای کلونی به بیش از ۲۲۰ میلیون دلار می رسد. جزئیات زیادی از توافق میان این زوج به بیرون در نکرده، اما شنیده ها حاکی از آن هستند که همسر آقای بازیگر در صورت جدایی ۲۰ میلیون دلار به دست خواهد آورد.

۸- کرستال هریس و هیو هفنر

887-w700

ازدواج این زوج که ۶۰ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند، در نوع خود عجیب بود. جالب است بدانید که خانم هریس در صورت جدایی، هیچ حقی ندارد و حتی ۱ دلار نیز دریافت نمی کند. به نظر می رسد که عشق آن ها واقعی باشد. قرار است ثروت آقای هفنر میان فرزندان، دانشگاه فیلم کالیفرنیای جنوبی و تعدادی موسسه خیریه تقسیم شود.

۹- استیون اسپیلبرگ و ایمی ایروینگ

888-w700

آن ها قرارداد خود را بر روی یک پارچه نوشتند، زیرا در آن زمان منع قانونی برای چنین کارهایی وجود داشت. بر این اساس، آقای اسپیلبرگ در صورت طلاق باید نصف اموالش یعنی ۱۰۰ میلیون دلار را به ایمی تقدیم می کرد.

۱۰- مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

889-w700

خالق شبکه اجتماعی فیسبوک توافق نامه ای بر اساس زمان نوشت و خبری از قرارداد ازدواج میان این زوج نیست. طرفین باید ۱ روز و یا حداقل ۱۰۰ دقیقه در هفته زمان برای خودشان داشته باشند.

۱۱- جسیکا سیمپسون و تونی رومو

890-w700

آن ها هیچ گاه با یکدیگر ازدواج نکردند و اصلی ترین دلیل آن نیز توافق نامه ذکر شده است. ظاهرا در قرارداد آمده بود که اگر وزن خانم سیمپسون بیشتر از ۶۱ کیلوگرم شود، تونی باید ۵۰۰ هزار دلار غرامت دریافت کند.

منبع: diply
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود