جاسازی در هندوانه؛ راه حل جدید خلافکاران برای قاچاق مواد مخدر

جاسازی در هندوانه؛ راه حل جدید خلافکاران برای قاچاق مواد مخدر
  • سخت گیری ها و تدابیر امنیتی شدید پلیس، سبب می شود که قاچاقچیان مواد مخدر کارهای خلاقانه ای برای عبور محموله خود انجام دهند. مطلب ما نیز به همین مسئله مربوط می شود، اما این بار راه حل خلافکاران عجیب و شگفت انگیز بوده است.

قبلا مواردی مانند جاسازی مواد در هویج و نارگیل را دیده بودیم، اما استفاده از هندوانه برای این کار در نوع خود منحصر به فرد است. در کشور آمریکا، قاچاقچیان چندین کیلو ماریجوانا را در هندوانه ها قرار داده بودند و پلیس بعد از کشف آن ها بسیار متعجب شده بود. ماموران مرزی ایالات متحده، توانستند در شهر تگزاس محموله ای ۱۳۶۰ کیلویی از ماریجوانا را شناسایی کنند.

Captur

با توجه به آن که قاچاق چیان مواد مخدر هر روز راه حل جدیدی را دنبال می کنند، «افرین سالیس» مسئول شهر از همکاران خود برای تیز هوشی و هوشیاری شان ستایش کرده است. وی در این رابطه می گوید: “تجربه، هوشیاری و توجه افسران خط مقدم ما به تمام جزئیات، باعث می شود چنین محموله هایی کشف و ضبط گردد و از ورود غیر قانونی مواد مخدر به کشور جلوگیری به عمل آید.”

Capt

در مجموع ۲۹۰ بسته شبیه به هندوانه در یک ماشین سنگین پیدا شده است. ارزش این محموله بیش از ۶۰۰ هزار دلار برآورد می شود. بررسی های بعدی در دست انجام است تا جزئیات ماجرا مشخص شود.

Captu

منبع: telegraph
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود